Kursplan
1. The Important of Understanding Chinese Business Culture and Etiquettes
2. Guanxi
3. Face or Mian Zi
4. Save and Give Face
5. Greetings
6. Addressing
7. Business Cards
8. When Attending meetings
9. Chinese Chatting Etiquettes – Small Talk
10. Conversation Topics
11. Chinese Dining Etiquette
12. Chinese Gifts Etiquette
Krav
WHO SHOULD ATTEND?
This course is designed for corporate Representatives, Professionals doing business with the Chinese. It provides a business focused overview of Chinese Business Culture & Etiquette in China and will help participants interact more confidently, build rapport and strengthen relationships with potential business partners and/or clients.
- Export Manager
- International Trade Executives
- Professional Conversion
- Administrative Executive Fresh Graduates
- Corporate Representatives
- New Hirer
- Business Owner
- Job seekers in China
Vittnesmål (5)
Värdens öppenhet, humor, förhållningssätt och kunskap
Justyna - e-file
Kurs - Mindfulness Workshop
Machine Translated
Det var en användbar erfarenhet både ur professionell och personal synvinkel. Tränaren var mycket kunnig och gav oss viktig information att använda på arbetsplatsen, men även i privatlivet. Jag kunde reflektera över mina egna karaktärsdrag och de hos människorna omkring mig och genom dem, gynna eller förbättra mig själv. Stresshanteringsövningarna var enkla och hjälpsamma att tillämpa.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Kurs - Stress Management and Prevention
Machine Translated
Vill tacka tränaren Abhi för denna givande utbildning. Uppskattar att han försöker lära känna alla deltagare så att han bättre kan tillgodose utbildningen efter våra behov. Älskar hur det fanns en balans mellan teori och aktiviteter som håller oss engagerade. Och hur innehållet var rakt på sak och kortfattat.
Rainey Clarecia - Talentvis
Kurs - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.
Ei Ei - Ooredoo Myanmar
Kurs - Leadership 101
diskutera ämnen med hjälp av specifika exempel relaterade till vårt företag
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
Kurs - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated