Kursplan

Introduktion:

    ämnen filformat och tillägg skillnader mellan rastergrafik / bitmapp och vektorupplösning klangmodeller
färg rymd
  • Gränssnitt:
  • arbeta med dokumentets arbetsytanavigering Verktygspaneler och panelhantering skapa, öppna, spara, linjaler, guider, rutnätsdokument Inställningar

      Grundläggande former:

    rita former skapar former med hjälp av siffror

      Urval och markering:

    välj objekt gruppering objekt transformation och justering skalning, rotation

      Färger:

    palett färghantering, färgbibliotek egen färgpalett gradient färger stroke egenskaper live view

      Skikten:

    lagerpalett, skapa lagerorganisation, grupp Dölj, lås, färglänka lager

      Text:

    utgåva ersätt text till kurvor text på en bana, objekt textegenskaper

      Verktyg redigeringspunkter:

    skapa kurvor med hjälp av Bezier-linjers addition, subtraktion, utbyte av noder typer av noder som förbinder vägar och noder i objektet

      Verktyg penna och pensel:

    rita och redigera utjämnings- och borttagningstyper av penslar skapa dina egna penslar

      Avancerade verktyg:

    Masker Symboler Filter och effektmönster

    Krav

    Datorkompetens.

      14 timmar

    Antal deltagare



    Price per participant

    Relaterade Kurser

    GPU Programming - OpenCL vs CUDA vs ROCm

      28 timmar

    Relaterade Kategorier