Kursplan
Business etiquette and professional behaviour
- Timekeeping
- Attire and personal presentation
- Understanding office politics
- Bringing your ‘whole self’ to work
Introduction to communication
- The communication process and its stages
- The importance of verbal and nonverbal communication
- Direct communication and telephone communication
- Techniques and tools for effective communication
Communicating in organisations
- Network communication in an organization
- Information flow models and their optimization
- Tasks and internal communication tools
- Art of asking questions
- Managing expectations, prioritising workload and knowing when to say yes/no
- Gaining Rapport
- Questioning for Specifics
Emotional Intelligence
- Empathy and developing Trust
- The 4 Personality types and techniques for identifying and interacting with them
- Outcome Thinking
- The Click model
Krav
There are no specific requirements needed to attend this course.
Vittnesmål (5)
Värdens öppenhet, humor, förhållningssätt och kunskap
Justyna - e-file
Kurs - Mindfulness Workshop
Machine Translated
Det var en användbar erfarenhet både ur professionell och personal synvinkel. Tränaren var mycket kunnig och gav oss viktig information att använda på arbetsplatsen, men även i privatlivet. Jag kunde reflektera över mina egna karaktärsdrag och de hos människorna omkring mig och genom dem, gynna eller förbättra mig själv. Stresshanteringsövningarna var enkla och hjälpsamma att tillämpa.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Kurs - Stress Management and Prevention
Machine Translated
Vill tacka tränaren Abhi för denna givande utbildning. Uppskattar att han försöker lära känna alla deltagare så att han bättre kan tillgodose utbildningen efter våra behov. Älskar hur det fanns en balans mellan teori och aktiviteter som håller oss engagerade. Och hur innehållet var rakt på sak och kortfattat.
Rainey Clarecia - Talentvis
Kurs - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.
Ei Ei - Ooredoo Myanmar
Kurs - Leadership 101
diskutera ämnen med hjälp av specifika exempel relaterade till vårt företag
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
Kurs - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated