Kursplan
Introduktion
Konfigurera din utvecklingsmiljö
Grunderna i C++ för spel
Anpassa Unreal UI
Skapa ditt första projekt
Skapa landskap
Blockering av nivåer
Att montera en scen
Applicera material och skapa specialeffekter
Exportera och importera tillgångar för användning i designen
Lägga till efterbearbetningseffekter
Skapa en unik look
Unreals Visual Scripting Language och Blueprint Editor
Att skapa film
Optimera prestanda
Packa ditt spel för distribution
Sammanfattning och slutsats
Krav
- Lust att lära dig spelutveckling.
- Programming erfarenhet krävs inte.
Publik
- Nybörjare spelutvecklare
Vittnesmål (5)
Öppen diskussion, tränare mycket kunnig och villig att hjälpa till med felsökning och frågor Good balans mellan teoretiska och praktiska övningar.
JACK ROSS - STMicroelectronics R&D Ltd
Kurs - Programming in C++
Machine Translated
Vi har visat många olika verktyg (gdb, valgrind, callgrind, google sanitizers, ...) vilket var riktigt bra att ha en baskunskap som vi kan utöka när vi kommer att behöva använda ett av dessa verktyg.
Thibault Marechal - Red Embedded Consulting Sp. z o.o.
Kurs - C++ 11 Programming
Machine Translated
balansen mellan föreläsningar och praktik, rytmen, tränarens kunskap och pedagogiska skicklighet
Armando Pinto - EID
Kurs - C/C++ Secure Coding
Machine Translated
Goda exempel, fokusera på det mest användbara materialet
Piotr Sowiński - Intel Technology Poland
Kurs - Object Oriented Programming with C++
Machine Translated
Great training atmosphere.