Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
Förstå "varumärke"
- Vad är ett "varumärke"?
- Vilket är ditt företags varumärke?
- Vad kan jag göra för att påverka styrkan i mitt företags varumärke?
Grundläggande förändringsstrategier
- Behovet för ett företags chefer att ständigt bedöma den aktuella statusen för sin del av organisationen – särskilt i jämförelse med dess kollegor och konkurrenter – och införa proaktiva (snarare än reaktiva) förändringar
- "STARS"-modellen för förändringsstrategier och planering
Change Management
- Hur / Varför har tidigare förändring gått bra?
- Hur / Varför har tidigare förändring inte gått bra?
- Lärdomar att dra av tidigare förändringsinitiativ (i ditt företag och på andra håll)
- De 9 förändringsprinciperna – och omsätta dem i praktiken
- Lewins modell för förändringsimplementering
- Förändringskaleidoskopet
Förändringens psykologiska effekter
- Hur mår jag nu? Hur mår mina kollegor nu?
- Hur kommer jag/de att känna när en förändringsprocess utvecklas?
Kund-/intressentrelationer
- Vad är en kund?
- Vad är en intressent?
- Hur kan jag få ut det mesta av varje kund/intressentinteraktion?
- Tjänsten: Vinstkedjan
Finansiella aspekter av en Business
- Bokslut:
- Balansräkningar
- Vinst- och förlustkonton
- Finansiella prognoser:
- Budgetar
- Kassaflödesprognoser
- Business Fall
Att sätta upp mål
- Vision / Mission Statements
- Målsättning att uppfylla leverera uppdragsbeskrivningarna
- Prestanda Management för att överstiga de överenskomna målen
Förhandla för bästa resultat
- Communication i förhandling
- Vikten av effektiva presentationer
- Olika förhandlingsstrategier
- Jämföra strategier
- Byggnads rapport
- Den 3-fasiga förhandlingsprocessen
21 timmar
Vittnesmål (2)
Svar med lösningar och praktisk användning.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Kurs - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Jag tyckte att hela utbildningsdagarna var mycket informativa och lärorika, men innehållet som täcktes på dag 2 (Social Media & mobilmarknadsföring, analys samt strategi och planering) var det mest värdefulla för mig eftersom det är direkt relaterat till min nuvarande linje av arbete.
Sithabiso - Vodacom
Kurs - Digital Marketing
Machine Translated