Kursplan

Introduktion

  • Översikt över Guava
  • Konfigurera en Guava miljö

Grundläggande Guava Verktyg

  • Använda och undvika null
  • Förutsättningar
  • Villkorliga misslyckanden
  • Beställning
  • Objektmetoder
  • Kastbara

Samlingsverktyg

  • Samlingstyper
  • Verktygsklasser
  • Extension Utilities

Grafer

  • Guava grafdefinition och funktioner
  • Graftyper
  • Bygga grafinstanser
  • Föränderliga och oföränderliga grafer
  • Grafelement
  • Bibliotekskontrakt

Cachingverktyg

  • Befolkning och vräkning
  • Funktioner

String Utilities

  • Snickare och splitter
  • CharMatcher
  • Teckenuppsättningar
  • Fallformat

Primitiva verktyg

  • Primitiva arrayer
  • Allmänna verktyg
  • Bytekonvertering

Math Utilities

  • Väsentlig
  • Flytpunkt

Sammanfattning och nästa steg

Krav

  • Kunskap och erfarenhet inom Java programmering

Publik

  • Java utvecklare
 21 timmar

Antal deltagare



Price per participant

Vittnesmål (5)

Relaterade Kategorier