Kursplan

Metodiker i

  • Principer och projektstrukturer
  • Användarhistorier, sprintar och iterativ feedback
  • CI/CD-pipelines och snabba utgivningscykler

UX och UI-Design för Mobilappar

  • Principer för användarupplevelse och gränssnittsdesign
  • Trådrutar, prototyper och användartestning
  • Fungerbarhet och konsistens mellan enheter

Bygga med

  • Setup och arkitektur
  • Widgetar, utseenden och teman
  • Hantering av tillstånd och navigation

Arkitekturer för Mobilappar

  • Lagrade och modulära arkitekturer
  • Integration med bakändetjänster ()
  • Bästa praxis för underhåll och skalbarhet

AI i Utveckling av Mobilappar

  • Användning av förtränade modeller i appar
  • Chattbotar, rekommendationer och intelligent automatisering
  • Anslutning till AI-tjänster (t.ex., Dialogflow, )

Säkerhet i Mobilappar

  • Autentisering och auktorisering med
  • Datakryptering och säker lagring
  • Kodförvrängning och säkra API-anrop

Testning, Utplacering och Underhåll

  • Enhets-, widget- och integreringstestning
  • Förberedelse för Play och App Store
  • Versionshantering och uppdateringsstrategier

Sammanfattning och Nästa Steg

Krav

  • Förståelse för objektorienterad programmering
  • Erfarenhet av mjukvaruutvecklingsverktyg
  • Grundläggande kunskap om mobila enheter och UI-design

Målgrupp

  • IT-systemutvecklare
  • Tekniska professionella som skapar mobila gränssnitt
  • Applikationsutvecklare som söker färdigheter för tvärplattforms- och AI-integration
 12 timmar

Antal deltagare


Price per participant

Vittnesmål (3)

Upcoming Courses

Relaterade Kategorier