Kursplan
Introduktion till Unreal Engine 5 (UE5)
Konfigurera och installera UE5
Konfigurera utvecklingsmiljön och projektet
UE5 Material och marknadsplats
UE5 Lighting Basics och Lumen Lighting Engine
Nanite virtualiserad geometri
Använder UE5 integrerad med Quixel Bridge och Megascans
Bygga en virtuell värld
Designa grafik och grafik
Tolkning
Skapa visuella effekter
Programming och Blueprint Visual Scripting
Karaktärsrörelse och Animation
UE5 Metahumans Animation
Arbeta med ljud och media
Att sätta upp en produktionspipeline
Optimering och testning
Förpackning
Släpp och dela projekt
Sammanfattning och nästa steg
Krav
- Grundläggande kunskap om spelutveckling
Publik
- Spelutvecklare
- Speldesigners
- Animatörer
Vittnesmål (2)
Allt gjordes i en perfekt anpassad takt på ett begripligt och tillgängligt sätt, vilket möjliggjorde effektivt lärande och utökade sina kompetenser. Utbildaren är en kvalificerad person som kan förklara många frågor för att förbättra de projekt som genomförs under kursen. Med enkla exempel visar och analyserar den viktiga aspekter som behövs för att skapa mer avancerade modeller. Jag anser att utbildningen är mycket lyckad.
Klaudia - CB POLAND sp. z o.o.
Kurs - Blender: 3D Modeling Fundamentals
Machine Translated
Jag gillar verkligen övningarna
Ioan Adrian Gui - Bachner - Continental Automotive (avlad)
Kurs - Unity: Developing 3D Games with C# and Javascript
Machine Translated