Kursplan

Introduktion till Unreal Engine 5 (UE5)

Konfigurera och installera UE5

Konfigurera utvecklingsmiljön och projektet

UE5 Material och marknadsplats

UE5 Lighting Basics och Lumen Lighting Engine

Nanite virtualiserad geometri

Använder UE5 integrerad med Quixel Bridge och Megascans

Bygga en virtuell värld

Designa grafik och grafik

Tolkning

Skapa visuella effekter

Programming och Blueprint Visual Scripting

Karaktärsrörelse och Animation

UE5 Metahumans Animation

Arbeta med ljud och media

Att sätta upp en produktionspipeline

Optimering och testning

Förpackning

Släpp och dela projekt

Sammanfattning och nästa steg

Krav

  • Grundläggande kunskap om spelutveckling

Publik

  • Spelutvecklare
  • Speldesigners
  • Animatörer
  14 timmar
 

Antal deltagare


Starts

Ends


Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
Open Training Courses require 5+ participants.

Vittnesmål (1)

Relaterade Kurser

Relaterade Kategorier