Thank you for sending your enquiry! One of our team member will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team member will contact you shortly.
Kursplan
Introduktion
Förstå kvalitet, kvalitetssystem och QMS (Quality Management System) Audit
Förstå relationen QMS revision, kundnöjdhet och lönsamhet
Förstå ISO 9001 och de sju QMP (Quality Management Principles)
Planering av QMS-revisionen baserat på input från topp Management och ledande teknisk personal
Skapa en QMS-revisionschecklista för att registrera detaljer om överensstämmelse och avvikelse
Skapa en QMS-revisionsrapport
Förstå den återkommande cykeln av ständiga förbättringar
Förstå ISO 9001-certifieringskraven
Presenterar till toppen Management
Avslutande kommentarer
Krav
- En förståelse för ständig förbättring mot kundnöjdhet
- En förståelse för förbättring av affärsprocesser
- En allmän förståelse för kvalitetssystem och kvalitet Management Systemförbättring
- Erfarenhet av ständiga förbättringsprocesser och prestandamått
Publik
- Revisorer som är eller kommer att vara involverade i QMS Audit
- Konsulter och chefer involverade i kvalitetsprogram
- Personer som behöver arbeta med QMS Auditors
21 timmar