Kursplan

Inledning

Förstå Kvalitet, Kvalitetsystem och QMS (Quality Management System) Granskning

Förstå Samverkan mellan QMS Granskning, Kundnöjesföra och Resultat

Förstå ISO 9001 och de Sju QMP (Kvalitetsledningsprinciper)

Planera QMS Granskningen baserat på Input från Överst Ledning och Tekniska Ansvariga

Skapa en QMS Granskningschecklista för att Registrera Konformitets- och Ikonformitetsdetaljer

Skapa en QMS Granskningsrapport

Förstå den Återkommande Cykeln av Kontinuerlig Förbättring

Förstå ISO 9001 Certifieringskrav

Presentera för Överst Ledning

Avslutande Anmärkningar

Krav

  • Ett förstånd för kontinuerlig förbättring med syfte att uppfylla kundnöjdhet
  • Ett förstånd för affärsprocessförbättring
  • Ett allmänt förstånd för kvalitetsystem och förbättring av kvalitetsledningssystem
  • Erfarenhet av kontinuerliga förbättringsprocesser och prestandamätningar

Målgrupp

  • Auditorer som är eller kommer att delta i QMS-audit (kvalitetsledningssystem)
  • Konsultanter och ledare inom kvalitetsprogram
  • Personer som behöver samarbeta med QMS-auditorer
 21 timmar

Antal deltagare


Pris per deltagare

Vittnesmål (5)

Kommande Kurser

Relaterade Kategorier