Kursplan
- Kundtyper och befintliga kundrelationer
- "Den sympatiska organisationen"
- CRM Toolkit
- Identifiera korsförsäljningsmöjligheter
- Att uppnå CRM
- Individuella handlingsplaner för att förbättra resultat
Vittnesmål (3)
Joe var fantastisk, riktigt engagerande och kände till sitt ämne. Fantastiskt möte, tack igen!
Cerys - Urenco
Kurs - Customer Relationship Management (CRM)
Maskintolkat
Det var en mycket informativ session och vi fick många användbara förbättringsförslag att implementera i vårt företag. Joe var engagerande och ledde diskussioner och aktiviteter väl - aktiviteterna och ämnena som behandlades var verkligen intressanta och vi lärde oss alla mycket. Det var ett kurs som också var relevant för och användbart för alla, eftersom det fanns en mängd olika personer i rummet.
Emily Ferris - Urenco
Kurs - Customer Relationship Management (CRM)
Maskintolkat
Det gav mig en ny syn på CRM. Den senaste gången jag hade utbildning i detta var för tio år sedan, och detta var en utmärkt möjlighet att uppdatera kunskaperna och lära känna några nya färdigheter.
Marc Wilson - Urenco
Kurs - Customer Relationship Management (CRM)
Maskintolkat