Kursplan

Introduktion:

    ämnen filformat och tillägg skillnader mellan rastergrafik / bitmapp och vektorupplösning klangmodeller
färg rymd
  • Gränssnitt:
  • arbeta med dokumentets arbetsytanavigering Verktygspaneler och panelhantering skapa, öppna, spara, linjaler, guider, rutnätsdokument Inställningar

      Grundläggande former:

    rita former skapar former med hjälp av siffror

      Urval och markering:

    välj objekt gruppering objekt transformation och justering skalning, rotation

      Färger:

    palett färghantering, färgbibliotek egen färgpalett gradient färger stroke egenskaper live view

      Skikten:

    lagerpalett, skapa lagerorganisation, grupp Dölj, lås, färglänka lager

      Text:

    utgåva ersätt text till kurvor text på en bana, objekt textegenskaper

      Verktyg redigeringspunkter:

    skapa kurvor med hjälp av Bezier-linjers addition, subtraktion, utbyte av noder typer av noder som förbinder vägar och noder i objektet

      Verktyg penna och pensel:

    rita och redigera utjämnings- och borttagningstyper av penslar skapa dina egna penslar

      Avancerade verktyg:

    Masker Symboler Filter och effektmönster

    Krav

    Datorkompetens.

     14 timmar

    Antal deltagare



    Price per participant

    Vittnesmål (1)

    Relaterade Kurser

    Administration of CUDA

    35 timmar

    GPU Programming with CUDA and Python

    14 timmar

    Learning Maya

    14 timmar

    WebGL: Create an Animated 3D Application

    21 timmar

    AMD GPU Programming

    28 timmar

    NVIDIA GPU Programming

    14 timmar

    Introduction to GPU Programming

    21 timmar

    GPU Programming with CUDA

    28 timmar

    GPU Programming with OpenACC

    28 timmar

    GPU Programming with OpenCL

    28 timmar

    GPU Programming - OpenCL vs CUDA vs ROCm

    28 timmar

    NVIDIA GPU Programming - Extended

    21 timmar

    ROCm for Windows

    21 timmar

    Hardware-Accelerated Video Analytics

    14 timmar

    Relaterade Kategorier