
Lokala instruktionsledda levande datorgrafikutbildningar visar genom interaktiva diskussioner och handson övning av grunden för datorgrafik Datorgrafikutbildning är tillgänglig som "live-träning" eller "fjärr-live-träning" Utbildning på plats kan genomföras lokalt på kundlokaler i Sverige eller i NobleProgs företagsutbildningscenter i Sverige Fjärrutbildning sker genom en interaktiv fjärrskrivbord NobleProg Din lokala utbildningsleverantör.
Machine Translated
Vittnesmål
allt
Dominik Kutten
Kurs: Adobe LiveCycle Designer
Machine Translated
organisering av klasser
Jarosław Jasiński
Kurs: Adobe Illustrator
Machine Translated
kunskap och reaktivitet mot problem
Tadeusz Kopryaniuk
Kurs: Adobe Illustrator
Machine Translated
Tränaren riktade verkligen vårt behov till en mycket specifik fallstudie och kunde anpassa sig till situationen (som lösningarna på vårt problem utvecklades under kursen), utöver den uppströms förberedelsen som han gjorde.
Anne-Sophie Schwindenhammer
Kurs: Inkscape
Machine Translated
allt.
Janusz Magnuszewski - mLeasing
Kurs: Adobe LiveCycle Designer
Machine Translated
arbeta med exempel
Kacper Gardziała - Exacto Sp. z o.o.
Kurs: Adobe Illustrator
Machine Translated
Att koncentrera sig på behoven hos den utbildade
Barbara Szubert-Tabaczka - Volkswagen Poznań Sp. z o.o.
Kurs: Adobe LiveCycle Designer
Machine Translated
Kunskap och hur den kommuniceras.
Magdalena Rokoszewska - Agencja Kreatywna Przereklamowani
Kurs: Techniki graficzne (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator)
Machine Translated
... Jag kan inte säga eftersom alla delar av utbildningen i kombination med varandra för att bilda en integrerad, intressant helhet.
AUTODESK SP Z O O
Kurs: WebGL: Create an Animated 3D Application
Machine Translated
Övningar
Intel Technology Poland SP. z o.o.
Kurs: Inkscape
Machine Translated
Kunskapen om presentatören, ämnet, tillgång till portalen med övningar, är att kursen spelades in och jag kan lyssna på den på ett tag.
Intel Technology Poland SP. z o.o.
Kurs: Inkscape
Machine Translated
Exempel som diskuteras levande, utvikningar, exempel från "liv". En träningsform, dvs sammanflätning av en föreläsning med praktiska exempel och samtal om dessa exempel.
Piotr Glazor - Nokia
Kurs: NVIDIA GPU Programming - Extended
Machine Translated
Datorgrafik underkategorier
Datorgrafik läroplaner
- principles of creating computer graphics and desktop publishing
- ways of defining and working with color
- differences between vector and bitmap graphics
- ways to customize color photos and graphics
- principles of retouching and creating photomontages
- create your own illustrations and graphics
- entrusted to adapt to the needs of graphic material composition and printing
- how to do logo and logos
- create interesting charts and tables
- create business cards and letterhead
- creating labels, diplomas, invitations
- preparation of leaflets
- how to format text
- use of spot colors
- principles of preparing to print
- digital printing, offset printing, screen printing
Sample topics of classes:
- my poster
- portrait
- expanse
- my catalog
- my face
- billboard
- my logo
I denna instruktörsledda, live-träning kommer deltagarna att lära sig att modellera ett objekt för senare konstruktion eller 3D-utskrift.
I slutet av denna träning kommer deltagarna att kunna:
- Använd FreeCads verktyg och arbetsflöden för att ersätta kommersiell CAD eller BIM-modelleringsprogramvara
- Skriv till många format som STEP, IGES, STL, SVG , DXF, OBJ, IFC, DAE, etc.
- Använd Python att utöka Free CAD : s funktionalitet
- Automatisera FreeCad, bygg moduler och bädda in Free CAD i en befintlig applikation
Publik
- designers
- utvecklare
- Mekaniska ingenjörer
Kursformat
- Delföreläsning, delvis diskussion, övningar och tung praktisk övning
- principer för att skapa datorgrafik
- sätt att anpassa färgschemat på dina foton
- retuschera regler och skapa fotomontager
- sätt att förbereda logotyper, diagram, tabeller och illustrationer
- förberedelse av visitkort, enkla annonser, skyltar och broschyrer
- grunder för att förbereda grafik för utskrift och Internetapplikationer
Exempel på ämnen för klasser:
- min affisch
- porträtt
- plats
- min katalog
- mitt ansikte
- skylt
- min logotyp
I denna instruktörsledda, liveträning kommer deltagarna att lära sig att skapa 3D-modeller som kan konstrueras eller 3D-tryckas.
I slutet av denna träning kommer deltagarna att kunna:
- Skapa utskrivbara 3D-modeller
- Använd geometriska transformationer för att skapa komplexa 3D-former
- Modellera på ett icke-interaktivt sätt med minimala kodrader
Publik
- designers
- utvecklare
- Mekaniska ingenjörer
- 3D-tryckentusiaster
Kursformat
- Delföreläsning, delvis diskussion, övningar och tung praktisk övning
I den här instruktörsledda träningsutbildningen kommer deltagarna att lära sig att generera realistiska datorbilder med 3D-grafik eftersom de går igenom skapandet av en animerad 3D-applikation som körs i en webbläsare.
Vid slutet av denna utbildning kommer deltagarna att kunna:
- Förstå och använd WebGLs olika funktioner, inklusive nät, transformer, kameror, material, belysning och animering
- Animera objekt med WebGL
- Skapa 3D-objekt med WebGL
Publik
- utvecklare
Kursens format
- Delföreläsning, diskussion, övningar och tung praktisk praktik
Denna instruktör-ledda, levande utbildning (på plats eller fjärrkontroll) riktar sig till webbdesigners som vill använda Maya för att skapa 3D-animationer.
I slutet av denna utbildning kommer deltagarna att kunna:
- Skapa realistiska modeller och texturer i Maya.
- Animera och återge projekt för uppspelning av hög kvalitet.
- Simulera naturliga effekter som vatten och rök.
Kursens format
- Interaktiv föreläsning och diskussion.
- Massor av övningar och träning.
- Praktisk implementering i en live-lab miljö.
Alternativ för kursanpassning
- För att begära en anpassad utbildning för denna kurs, vänligen kontakta oss för att ordna.
This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at developers who wish to use CUDA to build Python applications that run in parallel on NVIDIA GPUs.
By the end of this training, participants will be able to:
- Use the Numba compiler to accelerate Python applications running on NVIDIA GPUs.
- Create, compile and launch custom CUDA kernels.
- Manage GPU memory.
- Convert a CPU based application into a GPU-accelerated application.
Format of the Course
- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
- använd ett vektorgrafikprogram.
- skapa enkla föremål
- skapa avancerade kurvor
- skapa en logotyp
- spårningselement skapade på papper eller fotografi
- mottagande av broschyrer
- reklamaffischer
- öppna och ändra dokument och PDF-vektor, EPS
This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at developers who wish to build hardware-accelerated object detection and tracking models to analyze streaming video data.
By the end of this training, participants will be able to:
- Install and configure the necessary development environment, software and libraries to begin developing.
- Build, train, and deploy deep learning models to analyze live video feeds.
- Identify, track, segment and predict different objects within video frames.
- Optimize object detection and tracking models.
- Deploy an intelligent video analytics (IVA) application.
Format of the Course
- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.