Kursplan

    Granska och beskriva en process från början till slut från den första kontakten med kunden till slutet av processen i backoffice
Definiera nyckelindikatorer för att mäta processprestanda hur man definierar de mest relevanta indikatorerna
  • hur man mäter dessa indikatorer osv.
  • Identifiera förbättringsområden i processen hur man identifierar dessa förbättringar
  • vad man ska fokusera på
  • vad ska man undvika osv.
  • Föreslå rekommendationer för att förbättra processen vilken typ av rekommendationer
  • hur man skriver dem
  • hur man säkerställer operativa rekommendationer m.m.
  • Övervakning av förbättringar som styrningsstruktur för att övervaka processförbättringar
  • hur ofta
  • vilken typ av rapportering osv.
  •   21 timmar
     

    Antal deltagare


    Starts

    Ends


    Dates are subject to availability and take place between 09:30 and 16:30.
    Open Training Courses require 5+ participants.

    Vittnesmål (4)

    Relaterade Kurser

    Relaterade Kategorier