Thank you for sending your enquiry! One of our team members will contact you shortly.
Thank you for sending your booking! One of our team members will contact you shortly.
Kursplan
- Människor fattar inte beslut i vakuum Siffrornas psykologi Hur människor utvärderar priser i en serie Använda alternativ för att sälja genom jämförelse Hur man skapar alternativ för maximal försäljning, del 1 Hur man skapar alternativ för maximal försäljning, del 2 Hur man skapar alternativ för maximal försäljning försäljning, del 3 Effekterna av prisslut på icke-lyxmarknader Prissättning av lyxvaror Hur man ökar det upplevda värdet i ett varupaket Försäljningsprissättning Förhandlings- och budprinciper Öka uppfattningen om kvalitet och värde med hjälp av pris Andra prissättningsstrategier
Krav
Detta kräver inga riktiga förutsättningar, annat än en önskan att förbättra försäljning och affärsresultat med de beprövade affärsidéer och vetenskap som utvecklats av några av världens största företag och ledande beteendetänkare – inklusive Nobelpristagare.
7 timmar
Vittnesmål (2)
Svar med lösningar och praktisk användning.
Agnieszka - AIRBUS HELICOPTERS POLSKA SP. Z O.O.
Kurs - Google AdWords: Beginner to Advanced
Machine Translated
Jag tyckte att hela utbildningsdagarna var mycket informativa och lärorika, men innehållet som täcktes på dag 2 (Social Media & mobilmarknadsföring, analys samt strategi och planering) var det mest värdefulla för mig eftersom det är direkt relaterat till min nuvarande linje av arbete.
Sithabiso - Vodacom
Kurs - Digital Marketing
Machine Translated