Marketing kurser och utbildning

Marketing kurser och utbildning

Online eller på plats, instruktörsledda livemarknadsföringskurser visar genom interaktiva diskussioner och fallstudier grunderna för marknadsföring. Marknadsföringsträning är tillgänglig som "online live-träning" eller "live-träning på plats". Liveträning online (alias "fjärrträning live") utförs med hjälp av ett interaktivt fjärrskrivbord . Liveträning på plats kan genomföras lokalt i kundlokaler i Sverige eller i NobleProgs företagsutbildningscenter i Sverige. NobleProg -- Din lokala utbildningsleverantör

Machine Translated

Vittnesmål

★★★★★
★★★★★

Marketing Course Outlines

Kurs Namn
Varaktighet
Översikt
Kurs Namn
Varaktighet
Översikt
21 timmar
Marketing proffs använder korsförsäljning och merförsäljning för att uppmuntra kunder att köpa mer. Dessutom tillåter det företag att vara hållbara och konkurrera med andra företag på marknaden.Denna instruktörsledda, live-utbildning (online eller på plats) riktar sig till sälj- och marknadsföringsproffs som vill lära sig olika strategier och tekniker för korsförsäljning och merförsäljning.I slutet av denna utbildning kommer deltagarna att kunna:
    Lär dig och förstå grunderna för försäljning. Använd olika tekniker och strategier för att sälja för att uppnå försäljningsmål. Utveckla och förbättra kundrelationer.
Kursens format
    Interaktiv föreläsning och diskussion. Mycket övningar och övningar. Praktisk implementering i en live-lab-miljö.
Kursanpassningsalternativ
    För att begära en skräddarsydd utbildning för denna kurs, vänligen kontakta oss för att ordna.
7 timmar
En hel del kurser behandlar Brand Management , men endast ett fåtal av dem är inriktat på Business till Business branding. Denna kurs fokuserar på B2B-varumärke som skiljer sig väsentligt från B2C-varumärkeshantering.
14 timmar
Marketing avser affärsprocessen för att marknadsföra och sälja produkter eller tjänster och tillfredsställa kunder. Den här instruktörsledda, liveutbildningen (på plats eller fjärrkontroll) riktar sig till marknadschefer, marknadsföringspersoner och entreprenörer som vill behärska de grundläggande och relaterade taktikerna för Marketing . I slutet av denna träning kommer deltagarna att kunna:
  • Förbättra deras förståelse för marknadsföringsaktiviteter.
  • Implementera mer exakta taktik för marknadsföring.
  • Formulera och genomföra en marknadsföringsplan mer effektivt.
  • Förbättra deras marknadsföringsfärdigheter.
Kursformat
  • Interaktiv föreläsning och diskussion.
  • Massor av övningar och träning.
Alternativ för kursanpassning
  • För att begära en anpassad utbildning för denna kurs, vänligen kontakta oss för att ordna.
28 timmar
Förstå marknadsföring. Rör dina kunders känslor. Förbered din egen plan. Gör din marknadsföring och verksamhet i linje med kundens förväntningar och överträffa dem.
21 timmar
Camtasia är en programvara för att skapa videoinnehåll och presentationer. Genom att använda Camtasia och PowerPoint, kan användare strimla innehållsskapande arbetsflöden. Denna instruktörledda, live-utbildning (online eller online) riktar sig till marknadsförare som vill skapa videoinnehåll och presentationer med Camtasia och PowerPoint. Vid slutet av denna utbildning kommer deltagarna att kunna:
    Skapa videoinnehåll och dela det på en videohostingplattform. Använda tillgångar som musik och ikoner inom Camtasia för att skapa interaktivt innehåll. Spara på kostnader genom att producera högkvalitativa videor med Camtasia och PowerPoint.
Format för kursen
    Interaktiv föreläsning och diskussion. Många övningar och övningar. Hand-on implementering i en live-lab miljö.
Kursanpassningsalternativ
    För att begära en anpassad utbildning för denna kurs, vänligen kontakta oss för att arrangera.
7 timmar
Detta är en dag version av prisvinnande kurs som hjälper dig att sluta lämna pengar på bordet, konvertera mer försäljning, få större bedömningar, och få din kund att uppfatta mer värde i ditt produkterbjudande samtidigt som de känner sig mer bekväma att spendera pengar. Det är som en 7th generation smarttelefon för din prissättning utformad av någon som var ansvarig för utbildning i marknadsföring och försäljning av världens största bioteknik företag som hade både B2C och B2B operationer. och priser: En förkortad version av detta utbildningsprogram, som utvecklats av Philippe - som var ansvarig för utbildning i marknadsföring och försäljning av världens största bioteknikföretag - vann sin presenter, "Top Trainer" vid 2016 B2B Master konferensen i Kiev. Kurs beskrivning: När man bad om att välja en prissättning som skulle maximera intäkter i en försäljningssituation, 95% av cheferna, cheferna, till och med cheferna av stora internetföretag väljer alternativet, vilket skulle kosta dem nästan 45% av försäljningen. Lär dig hur du skapar prissättningsmiljöer och produktmatrixer som har visats om och om igen för att göra kunder och kunder känner sig mer bekväma att spendera pengar, med idéer som utvecklats och forskats av några av världens största företag och Nobelprisvinnare. Uppnå 15%, 23%, 43%, och större försäljnings- och intäktsökningar med enkla, billiga strategier som är tillämpliga i nästan alla aspekter av B2B-försäljning. Varje entreprenör, direktör, grafisk designer, försäljningschef, konsult, reklam specialist och människa som ansvarar för sitt eget varumärke bör se detta seminarium minst en gång i sitt liv. Faktum är att det är nödvändig kunskap för dem i forsknings- och utvecklingsavdelningen och engagerad i att utveckla nya produkter eftersom en förståelse för hur kunder ser en produktmatrix och spendera pengar inom den är nyckeln och kan leda till betydligt olika nivåer av intäkter och vinster för företaget. Mycket har förändrats i världen de senaste 60 åren. Du’ är inte kommunicera med teknik från 1960-talet, som snail mail – eller klunky skrivare. I den tid det har tagit för oss att utveckla våra kommunikationsverktyg idag, Nobelpriset vinnare ekonomer och andra forskare har utvecklat framåt i förståelsen av mänskligt beteende. Du kommer att utsättas för fallstudier och studier efter studier i fält efter fält av prissättning, värdebedömning och inköpsbeslutande för att upptäcka vanliga strängar i mänskligt beteende och hur man skapar både mer uppfattad värde i din produktlinje erbjudande samt öka försäljningen för årsrapporter. Du kommer att lära dig att leda beslut från dina kunder med ett fenomen så kraftfullt att de arbetar i varje fält från prissättning till mänsklig partnerval till världsberömda “magic” handlingar (som är snabba att erkänna det finns ingen magi, men bara psykologi). Du kommer aldrig att se dina priser på samma sätt igen. Vad du kommer att lära dig att öka din Business: Genom att ta denna kurs kommer du att: - Bättre förstå prisstrategierna för världens största företag's - Få ett hopp framför konkurrensen i försäljningsvapenrennen - Lär dig hur du skapar en prismiljö som gör att dina kunder känner sig mer bekväma att spendera pengar - Lär dig och, viktigast av allt, LÄS MER, den rätta ordningen av prispresentation i många förhandlingar och försäljningssituationer och varför fel beställning kan kosta dig 45% av dina försäljningar - Lär dig hur du skapar en produkt- och prismatrix som kan öka produktförsäljningen med upp till 34% - Lär dig hur man ställer en fråga som kommer att fördubbla eller tredubbla priset som betalas för en flaska vin vid auktionen - Lär dig hur du lägger till ett billigt kontra-intuitivt alternativ till produktalternativ som kan öka försäljningen med upp till 40% - Lär dig hur ett företag ökade priserna med 10% och ökade intäkterna med 95% och varför detta fungerade - Lär dig hur du implementerar flera intressanta prisstrategier för framgångsrika företag som avslöjas av några av världens största affärsstrategi forskare - Lär dig hur du implementerar prisstrategier för att omplacera ditt varumärke på en bred marknad - Lär dig hur du bättre utformar din butik layout och / eller broschyrer för mer försäljning - Lär dig hur du skapar en prismiljö som kommer att leda dina kunder till alternativ som är mer lönsamma för dig - Förbättra dina färdigheter i reklam layout och varu display baserat på nyckelpsykologiska principer - Lär dig hur du skapar produktpaket som kommer att öka försäljningen utan att öka priserna - Lär dig hur du använder vissa objekt för att skapa en efterfrågan på andra objekt - Lär dig hur du ökar uppfattningen om värde och kvalitet med pris - Ta mest av mattan ut ur ditt pris Vad folk måste säga: Medan vi arbetade tillsammans på världens största bioteknikföretag, och Philippe tränade i vår marknads- och försäljningsavdelning, kom han med bättre idéer på en vecka än hela vårt företag kom med på ett år. Varje företag, verkställande, chef och entreprenör bör höra sina pris- och affärsseminarier en gång." Michael Ketcham, tidigare försäljningschef - Monsanto Saint Louis, Missouri, USA "Jag har lyckats hantera försäljningen i årtionden och jag kan säga att detta är en sinnestagande och handling provokerande session - med spark! Jag rekommenderar det mycket." Anton Yatchenko Sony (Co-ägare 12 Moskvas butiker)   "Värder varje euro. Det är spännande." Till Lesinski - Projektledare BMW - München, Tyskland "Extremt användbar och trevlig för alla." Natalia Semenkova - chef för Marketing Dixy (en topp 3 grocery detaljkedja i Ryssland) "Philippe är en entusiastisk, smart kille med många bra idéer. Han hjälpte oss att omforma våra meny och utveckla nya och intressanta produkter för att öka våra försäljningar och vinster. Alexandra Kutepova - konstdirektör, Restauranger i närheten av Restaurant Holding (Sky Lounge och Florentini Restauranger, Moskva) Miscellaneus är: Denna dag lång kurs innehåller flera övningar som gör det möjligt för deltagarna att få en bättre känsla för principerna i användning, med feedback från kursinstruktören.
14 timmar
This is the two day version of the award winning course that helps you stop leaving money on the table, convert more sales, get bigger judgements, and gets your customer to perceive more value in your product offering while making them feel more comfortable spending money. It's like a 7th generation smart phone for your pricing designed by someone who was responsible for training in the marketing and sales department of the world's biggest biotech company which had both B2C and B2B operations. Awards:
A shortened version of this training program, developed by Philippe -- who was responsible for training in the marketing and sales department of the world's biggest biotech company -- won its presenter, "Top Trainer" at the 2016 B2B Master conference in Kiev. Course Description:
When asked to choose a pricing order which would maximize revenue in a sales situation, 95% of managers, directors, even CEOs of huge internet companies choose the option which would cost them almost 45% of sales. Learn how to create pricing environments and product matrixes which have been shown again and again to make customers and clients feel more comfortable spending money, using ideas developed and researched by some of the world's biggest companies and Nobel prize winners. Achieve 15%, 23%, 43%, and greater increases in sales and revenue with simple, low cost strategies which are applicable in virtually every aspect of B2B sales. Every entrepreneur, director, graphic designer, sales manager, consultant, advertising specialist, and human being responsible for their own brand should see this seminar at least once in their lives. Indeed, it is essential knowledge for those in the R&D department and tasked with developing new products because an understanding of how customers see a product matrix and spend money within it are key and can lead to significantly different levels of revenue and profit for the company. A lot has changed in the world in the last 60 years. You’re not communicating with technology from the 1960s, like snail mail – or clunky typewriters. In the time it has taken for us to develop our communication tools of today, Nobel Prize winning economists and other researchers have forged ahead in the understanding of human behaviour. You will be exposed to case studies and study after study in field after field of pricing, value estimation and purchase decision making to discover common threads in human behaviour and how to create both more perceived value in your product line offering as well as increase sales for year-end reports. You will learn to guide decisions of your customers with phenomenon so powerful they work in every field from pricing to human mate selection to world renowned “magic” acts (who are quick to admit there is no magic, but only psychology). You will never look at your prices the same way again. What You Will Learn To Boost Your Business:
By taking this course, you will:
- Better understand the pricing strategies of the world's biggest companies
- Get a leap ahead of the competition in the sales arms race
- Learn how to create a pricing environment which makes your customers feel more comfortable spending money
- Learn and, importantly, UNDERSTAND, the proper order of pricing presentation in many negotiation and sales situations and why the wrong order can cost you 45% of your sales
- Learn how to create a product and pricing matrix which can increase product sales by up to 34%
- Learn how to ask a question which will double or triple the price paid for a bottle of wine at auction
- Learn how to add one inexpensive counter-intuitive option to product options which can increase sales by up to 40%
- Learn how one company raised prices by 10% and increased revenue by 95% and why this worked
- Learn how to implement several interesting pricing strategies of successful businesses as revealed by some of the world's greatest business strategy researchers
- Learn how to implement pricing strategies to reposition your brand on a market wide basis
- Learn how to better design your store layout and/or brochures for more sales
- Learn how to create a pricing environment which will guide your customers to options which are more profitable for you
- Improve your skills in advertisement layout and merchandise display based on key psychological principles
- Learn how to create product packages which will increase sales without increasing prices
- Learn how to use some items to create a demand for other items
- Learn how to increase the perception of value and quality using price
- TAKE MOST OF THE GUESSWORK OUT OF YOUR PRICING What People Have To Say:
"While we worked together at the world's biggest biotech company, and Philippe did training in our marketing and sales department, he came up with more good ideas in one week than our whole company came up with in a year. Every business, executive, manager, and entrepreneur should hear his pricing and business seminars once."
Michael Ketcham, Former Sales Manager - Monsanto
Saint Louis, Missouri, USA "I have been successfully managing sales for decades and I can say this is a mind taking and action provoking session -- with sparks! I highly recommend it."
Anton Yatchenko
Sony (Co-Owner 12 Moscow Stores)   "Worth every Euro. Fascinating."
Till Lesinski - Project Manager
BMW - Munich, Germany "Extremely useful and enjoyable for everyone."
Natalia Semenkova - Manager of Marketing
Dixy
(a top 3 grocery retail chain in Russia) "Philippe is an enthusiastic, clever guy with a lot of good ideas. He helped us redesign our menus and develop new and interesting products to increase our sales and profits."
Alexandra Kutepova - Art Director,
Gastronimica Restaurant Holding
(Sky Lounge and Florentini Restaurants, Moscow Miscellaneous:
This two day version of this course allow you to spend more time working on understanding and applying these principles and allows for better coverage of some of the principles. It also allows a half day for your group to look at your particular pricing situation and develop solutions with the involvement of the course instructor.
7 timmar
Prisering psykologi är en pris- och marknadsstrategi som använder psykologi för att inbjuda kunderna att tillbringa. Målet för prissykologi är att erbjuda priser som får konsumentoppet och påverkar konsumentinköp.Denna instruktör, levnadsutbildning (online eller på plats) syftar sig på företags-, marknadsföringspersonal och försäljningspersonal som vill använda psykologiens makt för att trycka konsumenterna att tillbringa.I slutet av denna utbildning kommer deltagare att kunna genomföra prisstrategier och principer för att fastställa attraktiva och lämpliga erbjudanden som säljs.Kursens format
    Interaktiv föreläsning och diskussion. Många övningar och praxis. Händer på genomförandet i ett livsläppsmiljö.
Inställningar för anpassning av kurs
    För att begära en anpassad träning för denna kurs, kontakta oss för att arrangera.
21 timmar
Publik Denna kurs är utformad för all personal som behöver en bredare syn på sin del av verksamheten; deras specifika roller inom det; och av deras engagemang i att förbättra dess bidrag till organisationen som helhet Kursformat En kombination av:
  • Underlättade diskussioner
  • Slide Presentations
  • övningar
I slutet av workshopen kommer deltagarna att kunna:
  • Förklara vad "varumärke" är och hur de kan påverka det
  • Förstå processen för Ändringsstrategier och ditt företags position inom dem
  • Beskriv de relevanta principerna som ligger bakom varje förändring av ett företag
  • Förstå hur viktigt det är med kunder / intressentrelationer för att lyckas med ett företag
  • Definiera de ekonomiska aspekterna av ett företag och delegaternas del av den verksamheten
  • Bestäm de viktiga aspekterna av förhandlingarna för att säkerställa bästa möjliga resultat för deras del av verksamheten
7 timmar
Google AdWords är en reklamplattform där annonser kan visas till webbanvändare. Med hjälp av Google AdWords kan användare nå potentiella kunder och öka företagets tillväxt. Denna instruktörledda, live-utbildning (online eller on-site) riktar sig till marknadsförare som vill använda Google AdWords för att starta marknadsföringskampanjer. Vid slutet av denna utbildning kommer deltagarna att kunna:
    Kör en Google AdWords kampanj som fångar högkvalitativa ledningar. Skapa en Google AdWords kampanj för att öka försäljningen. Genomföra en erbjudandestrategi för att dra nytta av reklamkostnader. Förbättra befintliga marknadsföringskampanjer med Google AdWords.
Format för kursen
    Interaktiv föreläsning och diskussion. Många övningar och övningar. Hand-on implementering i en live-lab miljö.
Kursanpassningsalternativ
    För att begära en anpassad utbildning för denna kurs, vänligen kontakta oss för att arrangera.
7 timmar
Kursens mål är att göra det möjligt för deltagarna att få en behärskning av grundläggande principer för sociala medieplattformar och deras användning i olika branscher.
14 timmar
Denna utbildning är bäst lämpad för människor inom digital Marketing och strategier. Utbildningen täcker de begrepp som är viktiga för att få en dragkraft på de digitala medierna. Det ger delegaterna en introduktion till viktiga digitala marknadsföringskoncept, från mobilmarknadsföring och sociala mediemarknader till Email postmarknadsföring, PPC-marknadsföring och SEO. I slutet av utbildningen förstår vi vikten av analys och god strategi med lämpliga exempel.
14 timmar
Denna utbildning passar bäst för personer inom digital Marketing och strategier. Utbildningen täcker de begrepp som är viktiga för att få dragkraft i Kina genom digitala medier. Det introducerar viktiga digitala marknadsföringskoncept, från mobilmarknadsföring och sociala mediemarknader till Email postmarknadsföring, PPC-marknadsföring och SEO. I slutet av utbildningen förstår vi vikten av analys och god strategi med lämpliga exempel.
7 timmar
FlockDB är en öppen källkod distribuerad, feluttolerant grafdatabas för hantering av breda men grunda nätgrafer Det användes ursprungligen av Twitter för att lagra relationer bland användare I denna instruktörledda, levande träning kommer deltagarna att lära sig hur man installerar och använder en FlockDB-databas för att hjälpa till att svara på sociala medier, tex vem som följer vem, vem blockerar vem etc Vid slutet av denna utbildning kommer deltagarna att kunna: Installera och konfigurera FlockDB Förstå de unika egenskaperna hos FlockDB, i förhållande till andra grafdatabaser, såsom Neo4j Använd FlockDB för att behålla en stor grafdataset Använd FlockDB tillsammans med MySQL för att tillhandahålla distribuerade lagringsmöjligheter Fråga, skapa och uppdatera extremt snabba grafkanter Scale FlockDB horisontellt för användning i nätverksmiljöer med låg överföring, hög genomströmning Publik utvecklare Databasingenjörer Kursens format Delföreläsning, diskussion, övningar och tung handson-övning .
7 timmar
Deltagarna, för 7 timmars träning, lär sig om Google reklamekosystemet, var att visa sina annonser, och fördelarna med specifika annonsformater. Utbildningen är praktisk - deltagarna spenderar mest av sin tid på Google Ads annonskonto, där de har möjlighet att manuellt konfigurera Kampanjen diskuteras av kampanjledaren. Förutom att organisera själva kampanjen kommer deltagarna att lära sig att optimera senare för att uppnå tillfredsställande resultat. Utbildningen utförs av en praktikant, en person som regelbundet utför Annonseringskampanjer på Google. De sista 30 minuterna av kursen är dedikerade till Q&A sektionen, under vilken deltagarna kommer att ha möjlighet att få Svar på frågor om reklam i Google Ads. Målgrupp : Den Google Ads Basic Course är avsedd för personer som redan har en bas kunskap om internetmarknadsföring och vill fördjupa den med kunskap om Det största Google reklamverktyget.
7 timmar
Vad du får ut ur träningen:
    Du kommer att lära dig vilka möjligheter inom området internetmarknadsföring är Du kommer att lära dig specifikerna i reklamplattformar och vikten av både SEO och analys Du kommer också att lära dig hur du förbereder en marknadsföringsstrategi för dig själv och ditt företag Du kommer att komma ut med kunskap om de särdrag som bygger en strategi och process Du kommer att lära dig att samarbeta med andra digitala byråer
färdigheter
    Strategi förberedelse Strategisk utvärdering av prestanda Förmåga att välja prioriterade plattformar inom verksamhetsområdet Skapa en lämplig och effektiv process för samarbete med byråer och utvärdera deras resultat
Attityder
    Medvetet hantering av marknadsföringsverksamhet (internt team eller byrå) och förberedelse av digitala strategier Förtroende för utförda aktiviteter och medvetenhet om de steg / tester som tagits
7 timmar
Facebook is the largest and most popular social media platform in the world, with over 2.8 billion monthly active users. It offers various tools and features that can help businesses and marketers to create and execute effective advertising and marketing campaigns on Facebook. This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at beginner-level to intermediate-level marketers who wish to use Facebook to advertise and market their products or services. By the end of this training, participants will be able to:
  • Set up and optimize their Facebook profile, page, and autoresponder.
  • Create and manage a Facebook fan page that attracts and retains fans.
  • Use Facebook ads to target and reach potential customers.
  • Integrate Facebook with other services and platforms such as WordPress, Google Analytics, and email marketing.
  • Use Facebook plugins and widgets to enhance their website and blog.
  • Create and run contests and promotions on Facebook that generate leads and sales.
  • Monitor and analyze their Facebook performance and results using statistics and analytics tools.
Format of the Course
  • Interactive lecture and discussion.
  • Lots of exercises and practice.
  • Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
  • To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
7 timmar
AI (Artificial Intelligence) är intelligens för maskiner att utföra specifika uppgifter genom att känna igen mönster i data. AI gör det möjligt för användare att tillväxt hack framgången i digitala marknadsföringskampanjer. Denna instruktörledda, live-utbildning (online eller on-site) riktar sig till marknadsförare som vill använda AI för att förbättra digitala marknadsföringsstrategier genom värdefulla kundinblick. Vid slutet av denna utbildning kommer deltagarna att kunna:
    Leverage AI-programvara för att förbättra hur varumärken ansluter till användare. Använd chatbots för att optimera användarupplevelsen. Öka produktiviteten och intäkterna genom automatisering av uppgifter.
Format för kursen
    Interaktiv föreläsning och diskussion. Många övningar och övningar. Hand-on implementering i en live-lab miljö.
Kursanpassningsalternativ
    För att begära en anpassad utbildning för denna kurs, vänligen kontakta oss för att arrangera.
7 timmar
På den här kursen får du lära dig om alla tekniker, processer och uppdateringar som är relevanta för 2023.Du kommer också att lära dig om avancerade Google Ads-tekniker som att köra Performance Max och Shopping-kampanjer samtidigt som kan hjälpa dig att dubbla dina intäkter, avancerade Search, YouTube och Discovery-kampanjinställningar som hjälper dig att lyckas med en mycket konkurrenskraftig PPC-värld.Kursen kan anpassas efter din verksamhet och dina behov. Om du vill marknadsföra specifika PPC-nischer som e-handel, finans, fastigheter, farmakologi, medicin, mobilapp och mer, kan kursens agenda ändras enligt din specifika begäran.Du kommer också att lära dig hur du analyserar data samt spårningskoderimplementering via GTM för att kunna spåra all försäljning och alla händelser som har betydelse för din verksamhet.Kursen kan anpassas efter din verksamhet och dina behov. Om du vill marknadsföra specifika PPC-nischer som e-handel, finans, fastigheter, farmakologi, medicin, mobilapp och mer, kan kursens agenda ändras enligt din specifika begäran.Kursen hålls ständigt uppdaterad för att se till att du lär dig alla Google Ads-uppdateringar vid den tidpunkt då kursen ges. 

Last Updated:

Helg Marketing kurs, kvällMarketing utbildning, Marketing bootcamp, Marketing instruktörledd, Helg Marketing utbildning, Kväll Marketing kurs, Marketing coaching, Marketing instruktör, Marketing tränare, Marketing kurs, Marketing klasser, Marketing on-site, Marketing privata kurser, Marketing en till en utbildning

Rabatterade kurser

No course discounts for now.

Nyhetsbrev & Erbjudanden

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev så får du information om aktuella rabatter på öppna kurser. Vi respekterar ditt privatliv, så att din e-postadress kommer endast att användas för sändning vårt nyhetsbrev. När som helst kan du ändra inställningarna eller helt avbeställa den.

Våra kunder

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Sweden!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Sweden
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!

This site in other countries/regions