Kursplan

    Människor fattar inte beslut i vakuum Siffrornas psykologi Hur människor utvärderar priser i en serie Använda alternativ för att sälja genom jämförelse Hur man skapar alternativ för maximal försäljning, del 1 Hur man skapar alternativ för maximal försäljning, del 2 Hur man skapar alternativ för maximal försäljning försäljning, del 3 Effekterna av prisslut på icke-lyxmarknader Prissättning av lyxvaror Hur man ökar det upplevda värdet i ett varupaket Försäljningsprissättning Förhandlings- och budprinciper Öka uppfattningen om kvalitet och värde med hjälp av pris Andra prissättningsstrategier

Krav

Detta kräver inga riktiga förutsättningar, annat än en önskan att förbättra försäljning och affärsresultat med de affärsidéer och vetenskap som utvecklats av några av världens största företag och ledande beteendetänkare – inklusive Nobelpristagare.

 14 timmar

Antal deltagare



Price per participant

Vittnesmål (2)

Relaterade Kurser

Relaterade Kategorier