Kursplan
Introduktion
Konfigurera din utvecklingsmiljö
Grunderna i C++ för spel
Anpassa Unreal UI
Skapa ditt första projekt
Skapa landskap
Blockering av nivåer
Att montera en scen
Applicera material och skapa specialeffekter
Exportera och importera tillgångar för användning i designen
Lägga till efterbearbetningseffekter
Skapa en unik look
Unreals Visual Scripting Language och Blueprint Editor
Att skapa film
Optimera prestanda
Packa ditt spel för distribution
Sammanfattning och slutsats
Krav
- Lust att lära dig spelutveckling.
- Programming erfarenhet krävs inte.
Publik
- Nybörjare spelutvecklare
Vittnesmål (7)
Mycket övningar och hjälp. Det var användbart för utbildaren att kunna använda våra individuella projektdokument för att kunna hjälpa oss att lösa problemet och slutföra övningarna. {God chans att ställa frågor också.
Matthew - Teledyne
Kurs - Advanced C++
Machine Translated
balansen mellan föreläsningar och praktik, rytmen, tränarens kunskap och pedagogiska skicklighet
Armando Pinto - EID
Kurs - C/C++ Secure Coding
Machine Translated
Vi har visat många olika verktyg (gdb, valgrind, callgrind, google sanitizers, ...) vilket var riktigt bra att ha en baskunskap som vi kan utöka när vi kommer att behöva använda ett av dessa verktyg.
Thibault Marechal - Red Embedded Consulting Sp. z o.o.
Kurs - C++ 11 Programming
Machine Translated
Good coverage of the topic
Steven Irrgang - Raytheon Australia
Kurs - Writing Simpler Cleaner Code with C++ 17
The details on how compiler behaves depending on to the syntax usage. The "Quiz" sections are very stimulating
Andrea Pomatto
Kurs - Using C++ in Embedded Systems - Applying C++11/C++14
hur vi kan använda reserverade ord och bästa praxis som ska användas när vi använder Objet Oriented Programming. hur vi kan lita på cpp-referens för att få kunskap om önskade ämnen
Alejandro - we need to hace this group for mexico people only from Turf and compact utility
Kurs - Advanced C++ Software Design
Machine Translated
Goda exempel, fokusera på det mest användbara materialet
Piotr Sowiński - Intel Technology Poland
Kurs - Object Oriented Programming with C++
Machine Translated