Kursplan
Introduktion
- Varför är det viktigt att etablera företagets värderingar?
Definiera typer av värden i organisationen
- Att känna till skillnaden mellan värderingar och beteendenormer
- Varför behöver företag en identitet?
Översikt över företagskultur och kärnvärden
- Förstå hur värderingar påverkar individer
- Inse hur värderingar påverkar medarbetare och kunder
Klientpassion: Att uppnå Gomål med engagerad kundvård
- Att lyssna på kunder och sätta förväntningar
Integritet: Agera med ärlighet och respekt för andra
- Gör ditt bästa samtidigt som du är sanningsenlig
Gör det enkelt: känna till och använda värdet av tidsbesparande
- Att hålla arbetet enkelt kontra att hålla det enkelt
- Att komma med okomplicerade innovationer
Own It: Erkänner ansvar för åtgärder och beslut
- Ta ansvar för ditt arbete och hantera misslyckanden
Få det att räknas: Utnyttja dina kompetenser för långsiktig effekt
- Att vara proaktiv och träna tidshantering
Omfamna förändring: Anpassa dig till skillnader samtidigt som du antar innovationer
- Att övervinna motgångar och kliva ur komfortzoner
- Implementera tekniker för resiliens på arbetsplatsen
Väx tillsammans: Uppskatta mångfalden på arbetsplatsen och skapa positivitet
- Deltar i lagarbete och teambuildande aktiviteter
- Att lösa problem och ta utmaningar som ett team
Göra Company Values mer än bara värderingar
- Att genomföra kärnvärden i det dagliga arbetet
Utforska möjligheter för tillväxt utanför Company Values
Sammanfattning och slutsats
Krav
Förutsättningar
- Inga förkunskaper krävs för denna kurs
Publik
- Nyanställda
- Arbetsplatsteam
Vittnesmål (6)
Värdens öppenhet, humor, förhållningssätt och kunskap
Justyna - e-file
Kurs - Mindfulness Workshop
Machine Translated
Det var en användbar erfarenhet både ur professionell och personal synvinkel. Tränaren var mycket kunnig och gav oss viktig information att använda på arbetsplatsen, men även i privatlivet. Jag kunde reflektera över mina egna karaktärsdrag och de hos människorna omkring mig och genom dem, gynna eller förbättra mig själv. Stresshanteringsövningarna var enkla och hjälpsamma att tillämpa.
Sara Sertori - ASSTRA Forwarding AG
Kurs - Stress Management and Prevention
Machine Translated
Due to the activities from each content, I understood their main ideas/ concepts very well within a short time. I would like to say that the activity reflects on not only our current situation but also how to advance the skill & knowledge effectively and efficiently.
Ei Ei - Ooredoo Myanmar
Kurs - Leadership 101
Vill tacka tränaren Abhi för denna givande utbildning. Uppskattar att han försöker lära känna alla deltagare så att han bättre kan tillgodose utbildningen efter våra behov. Älskar hur det fanns en balans mellan teori och aktiviteter som håller oss engagerade. Och hur innehållet var rakt på sak och kortfattat.
Rainey Clarecia - Talentvis
Kurs - Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
diskutera ämnen med hjälp av specifika exempel relaterade till vårt företag
Agnieszka - Ejmedical sp. z o. o.
Kurs - DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated
Clearly explained theory combined with trainer enthusiastically recounting his past experience, making the concepts much more relatable / memorable. Friendly and passionate trainer.