Soft Skills kurser och utbildning

Soft Skills kurser och utbildning

Lokala, instruktörsledda mjuka färdigheter (även känd som personkompetens, interpersonella färdigheter, sociala färdigheter och överförbara färdigheter) Kurser visar genom diskussion och övningar hur man förstår dynamiken i mänskliga relationer i en affärsmiljö och hur man applicerar Soft Skills-tekniker, vanor och tankar för att förbättra relationerna såväl som affärsresultat, samtidigt som man skapar en mer uppfyllande erfarenhet av arbete och liv Soft Training-utbildning är tillgänglig som "live-träning" eller "fjärr-live-träning" Utbildning på plats kan genomföras lokalt på kundlokaler i Sverige eller i NobleProgs företagsutbildningscenter i Sverige Fjärrutbildning sker genom en interaktiv fjärrskrivbord NobleProg Din lokala utbildningsleverantör.

Machine Translated

Vittnesmål

★★★★★
★★★★★

Soft Skills läroplaner

Titel
Varaktighet
Översikt
Titel
Varaktighet
Översikt
7 timmar
Översikt
Kursen syftar till att inspirera praktikanter att bli ledare genom att visa vad som gör eller bryter en ledare.
7 timmar
Översikt
Publik

Chefer, teamledare och personal som känner att:

- De deltar för många möten
- Deras tid blir "stulen" av andra människor
- De kan inte komma till botten i sitt dags arbete på grund av brist på planering, framsyn eller prioritering

Kursformat

Kursen kommer att vara en mycket interaktiv kombination av:

- Underlättade diskussioner
- Slide Presentations
- Övningar och fallstudier

I slutet av kursen kommer delegater att kunna:

- Uppskatta behovet av att hantera möten effektivt - respektera tidspressen för dem som de bjuder in till möten
- Följ standardprocesserna för att ringa, hantera och förbereda utgången från möten
- Uppskatta mer av vissa sätt att hantera sig själva och sin tid mer effektivt: att arbeta smartare inte hårdare ...
14 timmar
Översikt
I en alltmer globaliserad värld arbetar vi i fler mångkulturella miljöer där konflikter mellan individer och grupper är möjliga Den grundläggande tron ​​bakom konfliktlösning är att konflikter är oundvikliga men att de är hanterbara Självförtroende, självförtroende, förhandlingsförmåga, interpersonella och andra färdigheter är avgörande för att stödja konfliktlösning I vårt vardag möter vi många tillfällen där vi medvetet eller omedvetet (med familjemedlemmar, vänner, kunder, affärspartners) hanterar konflikter Mastering av konfliktlösning hjälper till att lösa konflikter effektivt, och hjälper oss att kommunicera bättre, övertyga effektivt, förbättra affärsresultat och förbättra organisatoriskt och personligt beteende och prestanda Kursen ger en blandning av teorier och begrepp, i kombination med gruppövningar och individuella aktiviteter för att göra det möjligt för delegater att dela med sig av idéer och utveckla sina färdigheter mål: Att förstå grundläggande och nyanser av konflikter i organisationer Att utforska nyckelkoncept, faktorer, teorier, typer och modeller i konfliktlösning Att upptäcka personlighetstyperna, ledarstilar som stödjer förhandlingskunskaper Att lära sig konsten att vara självförtroende och självförtroende Att experimentera, uppleva och öva konfliktlösningar .
4 timmar
Översikt
Overview:

There are Five stages in the Design Thinking (DT) process (empathize, define the problem, ideate, prototype, test).

In an increasingly complex world, we deal with problems that may need special approaches. Design Thinking helps deal with complex problems. Mastering design-thinking helps to deal with complex problems effectively, communicate better, persuade efficiently, improve business results and enhances organizational and personal behavior and performance.

- How DT works: learn from people and problem, find patterns, design model (model drift), test the model, evaluate the model and re-engineer.
- Relationship between DT, innovation and entrepreneurship.
- DT methods and tools: persona, stakeholder map, customer journey map, service blueprint, business model innovation.
- Application of DT: design mindset, disruptive innovation, iterative approach, agile estimation technique, critical thinking, problem solving, teamwork, leadership readiness, communication skills, technology savvy, forward thinking, intercultural and ethical competency, emotional intelligence, self-awareness, negotiating skills, conflict resolution.

Objectives:

- To understand the fundamentals and nuances of DT
- To explore key concepts, factors, theories, types, and models in DT
- To experiment, experience and practice DT

Delivery:

This is a 1 day (4 hours) training course and consists of:

- lectures (40% - presentation of theories, concepts, models, and interactions),
- group exercises (30% - group dynamics, games, group discussion, and mock-conflict resolution exercises),
- individual activities (15% - writing, designing and peer discussion)
- and others (15% - videos, reading).

Note: due to the nature of this course there is a minimum group size of 3
14 timmar
Översikt
Den här instruktörsledda, liveutbildningen (på plats eller fjärrkontroll) riktar sig till HR-proffs som vill använda analysmetoder förbättra organisationsprestanda. Kursen omfattar kvalitativa såväl som kvantitativa, empiriska och statistiska metoder.

Kursformat

- Interaktiv föreläsning och diskussion.
- Massor av övningar och träning.

Alternativ för kursanpassning

- För att begära en anpassad utbildning för denna kurs, vänligen kontakta oss för att ordna.
21 timmar
Översikt
Publik

- Personal som måste vara helt medvetna om problemen kring påverkan och undvika konflikter med:

- Deras kollegor
- Deras chefer
- Deras interna och externa kunder och intressenter

Kursmål

I slutet av kursen kommer delegater att kunna:

- Uppskatta behovet av att hantera sitt eget beteende innan de kan påverka andras beteende
- Förstå styrkorna och svagheterna i de olika tillgängliga kommunikationsmedierna
- Hantera sina interna och externa kunder och intressenter

Formatera

Kursen kommer att vara en mycket interaktiv kombination av:

- Underlättade diskussioner
- Slide Presentations
- Övningar och
- Fallstudier
14 timmar
Översikt
Pfizer, Hewlett Packard, DellEMC och VMware har gynnats av detta program, utvecklat en bättre balans i deras påverkande stil och visar ett fjädrande svar på utmaningar på arbetsplatsen. Om du vill: • Skapa högpresterande arbetsteam • konsekvent vinna kontrakt från pitching • Framgångsrikt förhandla fram de bästa erbjudandena • Bygg aktieägarvärde, år efter år ... då behöver du vårt påverkande program
35 timmar
Översikt
Översikt Över hela världen kopplar regulatorer i allt större utsträckning den mängd risk som en bank tar till det kapital som krävs för att hålla och banker och finansiella tjänster hanteras alltmer på riskbaserad förvaltningspraxis Bankerna, deras produkter, reglerna och den globala marknaden blir alltmer komplexa och driver allt större utmaningar i effektiv riskhantering En viktig lärdom av bankkrisen under de senaste fem åren är att riskerna är mycket integrerade och att hantera dem effektivt måste bankerna förstå dessa samspel Viktiga funktioner inkluderar: Förklaringen av nuvarande riskbaserade regler detaljerad granskning av de stora risker som bankerna står inför branschens bästa praxis för att anta ett företagsstrategi för att integrera riskhantering över hela organisationen Använda styrtekniker för att bygga en gruppövergripande kultur för att säkerställa att alla tar en aktiv roll i hanteringen av risker i linje med bankernas strategiska mål vilka utmaningar kan riskhanterare ställas inför i framtiden Kursen kommer att göra omfattande användning av fallstudier avsedda att utforska, undersöka och stärka de begrepp och idéer som omfattas av de fem dagarna Historiska händelser i bankerna kommer att användas under hela kursen för att lyfta fram hur de inte lyckats hantera sina risker och åtgärder som kunde ha vidtagits för att förhindra förlust mål Syftet med kursen är att hjälpa bankledningen att leverera en lämplig integrerad strategi för hantering av komplexa och förändrade risker och regler i dagens internationella bankmiljö Specifikt syftar kursen till att ge ledande nivåhantering en förståelse för: stor risk inom finansbranschen och de stora internationella riskreglerna hur man hanterar bankens tillgångar och skulder samtidigt som man maximerar avkastningen samspelet mellan risktyper och hur banker använder ett integrerat tillvägagångssätt för deras förvaltning företagsstyrning och metoder för bästa praxis för att hantera intressenternas olika intressen hur man utvecklar en kultur av riskstyrning som ett verktyg för att minimera onödigt riskintagande Vem ska delta i detta seminarium Kursen är avsedd för dem som är nya för integrerad riskhantering, ledande ansvarig strategisk riskhantering, eller de som vill öka sin förståelse för företagens riskhantering Det kommer att vara till nytta för att: Styrelsens ledningsnivå Seniorchefer Senior riskchefer och analytiker Seniorchefer och riskchefer ansvarar för strategisk riskhantering Interna revisorer Regulatorisk och överensstämmande personal Skattekonsulter Kapitalförvaltare och analytiker Tillsynsmyndigheter och tillsynspersonal Leverantörer och konsulter till banker och riskhanteringsindustrin Bolagsstyrning och riskhantering .
21 timmar
Översikt
I slutet av kursen ska deltagarna kunna:

-

Skaffa en förståelse för självbehärskning som en grund för inspirerande ledare

-

Stärka och upprätthålla deras exekveringsförmåga och bidra till skapandet av en högpresterande kultur

-

Led kulturell omvandling och förändringsprocesser inom respektive inflytande med hjälp av emotionell intelligens och förändringshanteringsverktyg
14 timmar
Översikt
Denna två dagskurs är utformad för personer som vill uppnå bättre resultat från sina förhandlingar med kunder, leverantörer och kollegor Det lär ut de färdigheter och taktik som används av effektiva förhandlare och bygger det förtroende som krävs för att lyckas Delegater lär sig olika förhandlingsstilar och hur man maximerar sin personliga kraft samtidigt som man skyddar viktiga relationer Kursen är mycket deltagande med en kombination av föreläsning, diskussion, coaching och övningar .
21 timmar
Översikt
Publik

Personal som måste vara helt medvetna om problemen kring People och Team Management för:

- Sig själva
- Deras kollegor (kamrater)
- Deras chefer
- Deras teammedlemmar
- Deras interna och externa kunder och intressenter

Kursformat

Kursen kommer att vara en mycket interaktiv kombination av:

- Underlättade diskussioner
- Slide Presentations
- Övningar och
- Fallstudier

I slutet av kursen kommer delegater att kunna:

- Uppskatta behovet av att hantera sitt eget beteende innan de kan påverka andras beteende
- Förstå styrkorna och svagheterna i de olika tillgängliga kommunikationsmedierna
- Uppskatta hur man hanterar, motiverar och utvecklar sina teammedlemmar
- Hantera sina interna och externa kunder och intressenter
- Förklara hur man hanterar de svåra situationer de kan stöta på på kontoret
14 timmar
Översikt
Publik

Personal som måste vara helt medvetna om problemen kring kommunikation och påverkan:

- Deras kollegor
- Deras chefer
- Deras interna och externa kunder och intressenter

Kursformat

Kursen kommer att vara en mycket interaktiv kombination av:

- Underlättade diskussioner
- Slide Presentations
- Övningar och fallstudier

I slutet av kursen kommer delegater att kunna:

- Uppskatta behovet av att hantera sitt eget beteende innan de kan påverka andras beteende
- Förstå styrkorna och svagheterna i de olika tillgängliga kommunikationsmedierna
- Hantera sina interna och externa kunder och intressenter
- Förklara hur man hanterar de svåra situationer de kan stöta på på kontoret
7 timmar
Översikt
Denna kurs ger dig kunskapen om hur du kan presentera finansinformation (antal) i PowerPoint och inte bara själva presentationsfärdigheterna. Du kommer att kunna presentera finansiell information på ett mer professionellt sätt.
14 timmar
Översikt
In this instructor-led, live training, participants will learn how to prepare and deliver a convincing PowerPoint presentation. From technical preparation to skillful delivery, each essential point is covered in this interactive workshop.

By the end of this training, participants will be able to:

- Apply the right mindset for delivering a powerful and convincing presentation
- Practice effective communication techniques to enhance a presentation
- Prepare PowerPoint slides that complement and strengthen a presentation
- Create a connection with the audience that facilitates trust and enables the sale of an idea, proposal, product or service

Audience

- Leaders and Managers
- Engineers
- Researchers
- Consultants
- Persons with little or no business background
- Persons preparing to propose an idea or proposal

Format of the Course

- Workshop format with lots of exercises and practice in a lively and engaging environment.

Note

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange
21 timmar
Översikt
Publik

Personal som måste vara fullt beredda att leverera presentationer:

- Till deras lag
- Till kunder
- Till andra publik inom företaget
- Till andra publik utanför företaget

Kursformat

En kombination av:

- Underlättade diskussioner
- Delegera presentationer - med full feedback

I slutet av kursen kommer delegater att kunna:

- Förbered och strukturer en effektiv presentation
- Förbered sig ordentligt för presentationen
- Leverera presentationen med förtroende
- Använd de olika visuella hjälpmedel som en presentatör kan välja att använda för att skapa en stimulerande presentation
- Ta hand om olika typer av människor som de kommer att möta i sina presentationer
35 timmar
Översikt
Översikt Denna 5-dagars kurs kommer att hjälpa delegater att utveckla sitt strategiska tänkande, planering och ledarskap, inklusive de taktiska och operativa kraven för framgångsrikt genomförande i en bankmiljö Kursen behandlar de hårda problemen i konflikthantering, hantering av förändring, vad som gör en bra ledare och hur man motiverar ett lag Med hjälp av interaktiva fallstudier och sektorsexempel uppmanas delegater att dela med sig av erfarenheter och utmaningar för att hjälpa till att bygga praktiska och arbetsfokuserade lösningar som de kan ta tillbaka och faktiskt använda Programmets huvudmål är att utrusta cheferna med kompetensen för att skanna affärsmiljön för att avslöja lönsamma affärsmöjligheter samt utveckla strategier för att vinna konkurrensfördelar i en alltmer konkurrensutsatt affärsmiljö Bland annat kommer programmet att ge insikt om ledarskapets bästa praxis och beteenden som kommer att stärka chefernas förmåga att hantera komplexiteten och osäkerheten att förvalta en högpresterande finansinstitution Lärandemål Efter att ha deltagit i kursen kommer delegater att kunna: Beskriv de största problemen som en stor bank står inför Förklara de olika metoderna för organisationsutvecklingsplanering Analysera den nuvarande affärsmiljön och påverkan som påverkar organisationen Analysera resurser inom och utanför organisationen Förklara de olika strategierna för att hantera strategin och placera den i affärsplanen Utvärdera alternativa utvecklingsstrategier för att rekommendera den (de) mest lämpade till företagets behov Applicera en djupare förståelse av strategiska utvecklingsplaner; Diskutera objektivt de risker, fördelar och kostnader som följer med genomförandet av den nya strategin, inklusive hantering av konflikter i ett lag Definiera metoder för att hantera de identifierade riskerna Analysera de potentiella effekterna på hans eller hennes företag (både positiva och negativa) som kommer att härröra från genomförandet av den nya strategin Designpolitik, system och processer för att framgångsrikt genomföra de strategiska planerna som framträder Täck de viktigaste stegen i förändringshantering Vem ska delta Produkt / Service Managers Nyanställda samt etablerade chefer och teamledare Operationschefer Seniorbankchefer Human Resource Managers Operations Managers Marknadschef Metodik Kursen består av underlättade verkstäder, kompletterat med fallstudier utdragna av en kombination av publicerade verkliga exempel och / eller praktisk erfarenhet Det kommer också att finnas möjligheter för deltagare att arbeta i små grupper för att syntetisera idéer och strategier och att tillämpa materialet inom ramen för sina egna organisationer / avdelningar Öppna forumdiskussioner kommer också att vara ett nyckelelement .
7 timmar
Översikt
en en dag kurs om stress hantering och prevention
14 timmar
Översikt
Den här instruktörsledda, liveutbildningen (på plats eller fjärrkontroll) riktar sig till HR-personal och rekryteringsspecialister som vill använda analysmetoder förbättra organisatoriska prestationer. Kursen omfattar kvalitativa såväl som kvantitativa, empiriska och statistiska metoder.

Kursformat

- Interaktiv föreläsning och diskussion.
- Massor av övningar och träning.

Alternativ för kursanpassning

- För att begära en anpassad utbildning för denna kurs, vänligen kontakta oss för att ordna.
21 timmar
Översikt
Publik

Personal som måste vara fullt beredda att genomföra högkvalitativa utbildningar

Kursformat

En kombination av:

- Underlättade diskussioner
- Delegera presentationer - med full feedback

I slutet av kursen kommer delegater att kunna:

- Förbered och strukturer en effektiv träningspass
- Förbered sig själva ordentligt för den träningen
- Leverera den träningen med förtroende
- Använd de olika visuella hjälpmedel som en tränare kan välja att använda för att skapa en stimulerande session
- Ta hand om de olika typerna av människor som de kommer att möta på sina utbildningar
7 timmar
Översikt
Kursen riktar sig till personer som ska börja eller har precis börjat en professionell karriär inom industrin Utformad för att skapa förståelse och uppskattning av företagets arbetsplats, kommer förväntningarna och beteenden som forskarutbildningen kommer att möta när de börjar sin karriär Efter kursen kommer en mentor att tilldelas för en period på 6 månader, varav upp till 6 möten äger rum (via telefon, skype, etc) på 121 basis Syftet med dessa möten definieras mellan mentorn och mentén före varje session och kommer att fokuseras på de frågor som är viktigast för mentén då .
14 timmar
Översikt
If you want to:

- understand why some people do not respond to what you say to them,
- improve your relationship with your spouse, children, boss, co-worker, etc...
- expand the scope of their personal skills in communication with other people,
- learn how to quickly feel better, safer, quieter and just as you like,
- make other people interested in your own person and to make them to like you

this course is for you!

Communication tools that you learn are from different fields of NLP, psychology, psychotherapy, hypnotherapy. This accumulated knowledge based on the latest research and developments in these areas. Hundreds of hours of study, reading, listening and viewing materials, books and movies, and psychological consultations available in the form of a lecture with exercises.
14 timmar
Översikt
INTRODUKTION

International Business Etikette handlar inte om regler och föreskrifter utan är särskilt viktigt för personligt arbete eller resa för företag.

Kunskap om internationell affärsetikett är relevant för att genomföra möten, bygga relationer med andra och visa respekt för lokal kultur.

I affärsvärlden innebär god affärsetikett att du agerar professionellt och utövar rätt sätt när du engagerar dig med andra i ditt yrke.

MÅL

Denna kurs är design för att förbättra och gynna professionella på följande.

- Förbättrad personlig och professionell bild.
- Behärska internationellt protokoll & personlig diplomati.
- Färdighet och kompetens inom olika former av företags- och diplomatisk kommunikation.
- Ökat självförtroende för officiella, formella och informella kontakter.
- Skärpade professionella kommunikationsfärdigheter
- Ökat förtroende för PR.
- Perfekt förståelse av formell och informell klänning, inklusive kvällskläder
- Förbättrad förmåga att arbeta i internationell miljö, förstå nyckelelement i tvärkulturell kommunikation och förfinad kompetens i kontakter med partners från hela världen.
14 timmar
Översikt
Purpose of the course:

For management: team leaders, managers are beginning their career paths and high-potential employees are selected for development. Training is also a prelude to the development of individual leadership roles and human resource management.

Benefits of completion of the course:

Increase the efficiency of team management, effective decision making related to managerial functions, appropriate selection of leadership style to the team situation, business growth, strengthen conflict resolution skills, gain time management skills.

Metoda szkolenia:

short thematic lectures, individual exercises, simulations, case studies, role plays
14 timmar
Översikt
Vem borde delta?

Kursen syftar till att ge de som vill gå in i den internationella affärsmarknaden för att bedriva verksamhet.

- Exportchef
- Internationella Trade Executives
- Professionell konvertering
- Administrativa Executive Fresh Graduates
- Företagsrepresentanter
- Ny Hyrare
- Företagsägare

Utbildningsförmåner

- Förbättrad personlig och professionell bild.
- Mastering International Protocol & Personal Diplomacy.
- Kunskaper och kompetens inom olika former av företags- och diplomatisk kommunikation.
- Ökat självförtroende i officiella, formella och informella kontakter.
- Förstärkt professionell kommunikationsförmåga.
- Ökat förtroende för PR.
- Perfekt förståelse för formell och informell klänning, inklusive kvällskläder.
- Förbättrad förmåga att arbeta i internationell miljö, förstå centrala delar av tvärkulturell kommunikation och förfinad kompetens i kontakter med partners från hela världen.
14 timmar
Översikt
INTRODUKTION

Kina: ett utvecklingsland och världens näst största ekonomi. Kinas snabba marknadsförändring och ekonomiska expansion som stöds av en rad regeringsreformer är nu en attraktiv destination för att göra affärer och söka jobb som är motorrtuniter. .

Kinesisk företagskultur och etikett kan vara lite annorlunda än västerländska affärsmetoder. När du börjar söka jobbmöjligheter eller utöka ditt företag i Kina är det viktigt att ha åtminstone en grundläggande förståelse för kinesisk företagskultur och etikett. Att känna till och utöva vanliga seder hjälper dig också att slappna av, undvika förlägenhet och fokusera på att bygga framgång.

När det gäller kinesisk affärsetikett finns det bara en övergripande regel:

När du är i Kina, gör som kineserna gör!

De viktigaste inlärnings- och utvecklingsmålen är att luta sig och få nya kunskaper i kinesisk Business och social etikett som hjälper företagsrepresentanter, professionella att göra ett bra jobb i Kina.
21 timmar
Översikt
INTRODUKTION

- Har du någonsin känt dig osäker på dig själv i sociala situationer?
- Är du orolig för hur man adresserar människor eller hur man föreslår en skål?
- Var placerar du din VIP eller till och med vilken gaffel du ska använda?
- Trots att korrekt protokoll och etikett kan gå obemärkt, kommer dess frånvaro att noteras vederbörligen

I den här kursen kommer du att lära dig

- Hur man hanterar sociala situationer med nåd och lätthet.
- Du kommer också att uppleva och lära dig kunsten att äta etikett,
- I en riktig restaurangmiljö.

Du kommer att lära dig att hantera alla typer av porslin och bestick vid avslappnade och formella sammankomster och uppleva speciella livsmedel utan förlägenhet.

Oavsett om du är ansvarig för ett socialt tillfälle eller deltar i ett, kan du vara en nådig värd och uppskattande gäst!
14 timmar
Översikt
denna kurs är utformad för att hjälpa chefer och ledare att förstå den viktiga och organisatoriska av presskonferens. deltagarna kommer att introduceras till den viktiga presskonferensen, verktyg som att förstå media, bygga en relation med medierna, skriva pressmeddelanden, förbereda press Kits, anordna en presskonferens, och hantera medie intervjuer. Den interaktiva workshopen kommer också att ge användbara tips om hur man kan etablera och förbättra en organisations lyhördhet för media och hur man upprätthåller goda relationer med medierepresentanter och organisationer.

mål.

• utveckla kompetenser inom området för organisation av press konferens.

• öka effektiviteten i hanteringen av press konferenser och media frågor.

• att uppnå kunskap om hur man kan nå de bakomliggande behoven och förväntningarna hos journalisten.

• bygga starka och hållbara relationer med press-eller media medlemmar.

• öka den positiva bilden av företaget på marknaden.

• att identifiera, minska och övervinna invändningar och hinder.

• utveckla färdigheter för att kommunicera på ett tydligt och effektivt sätt.

utbildning fördelar.

• de som är intresserade av att utnyttja kraften i Public Relations för att bättre uppnå organisatoriska

mål.

• chefer som behöver upprätta och upprätthålla en effektiv medie relation.

• de som behöver få en bättre förståelse för PR-verktyg som pressmeddelanden, press Kits och press

konferenser.

• de som vill lära sig att hantera medie intervjuer för att uppnå positiva resultat.
21 timmar
Översikt
Who should attend

Individual contributors, Managers, Team leaders, whose success depends on their ability to communicate clearly, to be understood and to influence how another person performs, and create positive working relationships.

Course description

Individual and team success depends upon the ability of individuals to communicate with others, face to face, as well as virtually. Every interaction with another person determines how you are perceived and every interaction is an opportunity to develop trust and exert positive influence. Whether presenting one to one or to an audience of one thousand, conveying information to a project team or delivering a difficult message, communicating effectively is one of the most powerful skills for achieving your objectives.

This course develops your ability to focus on your outcome, tune in to your audience and develop your message for clarity and impact. Your ability to create an environment for open discussion and ongoing dialogue is crucial for communication success. The communications skills covered in this course will increase your ability to exercise choice and control for every type of conversation, influence with out authority and improve quality of relationships and productivity.
7 timmar
Översikt
A highly participative course involving individual and group discussions and skills practice to enable delegates to share ideas and develop their skill levels.

Audience

Anyone who is looking to enhance their assertiveness skills

Aim

This course aims to raise confidence and increase the delegate’s ability to communicate confidently and assertively with colleagues and customers.

Objectives

By the end of the programme the participants will:

- Understand and overcome the barriers to being assertive
- Recognise behaviour traits within yourself and others and learn effective strategies for managing them
- Communicate effectively with a wide range of people to achieve a win-win situation wherever possible
- Effectively manage difficult situations.
Helg Soft Skills kurs, kvällSoft Skills utbildning, Soft Skills bootcamp, Soft Skills instruktörledd, Helg Soft Skills utbildning, Kväll Soft Skills kurs, Soft Skills coaching, Soft Skills instruktör, Soft Skills tränare, Soft Skills kurs, Soft Skills klasser, Soft Skills on-site, Soft Skills privata kurser, Soft Skills en till en utbildning

Rabatterade kurser

Nyhetsbrev & Erbjudanden

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev så får du information om aktuella rabatter på öppna kurser. Vi respekterar ditt privatliv, så att din e-postadress kommer endast att användas för sändning vårt nyhetsbrev. När som helst kan du ändra inställningarna eller helt avbeställa den.

Våra kunder

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Sweden!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Sweden
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!