
Lokala, instruktörsledda mjuka färdigheter (även känd som personkompetens, interpersonella färdigheter, sociala färdigheter och överförbara färdigheter) Kurser visar genom diskussion och övningar hur man förstår dynamiken i mänskliga relationer i en affärsmiljö och hur man applicerar Soft Skills-tekniker, vanor och tankar för att förbättra relationerna såväl som affärsresultat, samtidigt som man skapar en mer uppfyllande erfarenhet av arbete och liv Soft Training-utbildning är tillgänglig som "live-träning" eller "fjärr-live-träning" Utbildning på plats kan genomföras lokalt på kundlokaler i Sverige eller i NobleProgs företagsutbildningscenter i Sverige Fjärrutbildning sker genom en interaktiv fjärrskrivbord NobleProg Din lokala utbildningsleverantör.
Machine Translated
Vittnesmål
Flipchart överföringsmetod! Ingen användning av ljudsignaler.
Łukasz Rak - Schott Poland Sp. z
Kurs: Zarządzanie sobą w czasie
Machine Translated
Stämningen, många exempel, rätt takt, materialframställning.
Adam Gozdowski - Schott Poland Sp. z
Kurs: Zarządzanie sobą w czasie
Machine Translated
Jag brukar dra nytta av interaktionen och flexibiliteten.
Olivier Pugliesi-Conti
Kurs: Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
övningar som visar de presenterade koncepten i praktiken
Michał Czapski
Kurs: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
övningar, handgjorda brädor
Krzysztof Helt
Kurs: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
gemensamma övningar
Tomasz Kaczmarek
Kurs: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Teamet vs lagövning. Det gjorde mig bekant med de negativa beteenden i mina starka områden.
Jordan Ruegg
Kurs: Building an Effective Team with Belbin Team Roles
Machine Translated
sättet att genomföra utbildning, kunskap och form av utbildning.
Klaudia Horlop
Kurs: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
presentation "högtalare:
Antoni Wesoły
Kurs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Kommunikation med tränaren
Dorota Miller
Kurs: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Coach kontakt
Magdalena Stasiów
Kurs: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Kommunikation med tränaren
Elżbieta Żurawska
Kurs: Budowanie i zarządzanie zespołem - trening menedżerski
Machine Translated
Vi kunde öva på riktiga situationer och Helen gav mig många praktiska tips.
Elisa Venturini
Kurs: Assertiveness
Machine Translated
Skräddarsydd. Klarhet av meddelandet
Krystian Sopniewski - Nowodworski Sp. J.
Kurs: DZM – delegowanie zadań i motywowanie pracowników
Machine Translated
Allt :)
NBP
Kurs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Övningar
NBP
Kurs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Anti-stress övningar .
Dolby Poland Sp. z o.o.
Kurs: COPING WITH JOB BURNOUT SYNDROME, STRESS AND DIFFICULT EMOTIONS IN JOB
Machine Translated
Krzysztof varumärke själv. .
Dolby Poland Sp. z o.o.
Kurs: COPING WITH JOB BURNOUT SYNDROME, STRESS AND DIFFICULT EMOTIONS IN JOB
Machine Translated
övningar i två och fyra grupper.
Dolby Poland Sp. z o.o.
Kurs: COPING WITH JOB BURNOUT SYNDROME, STRESS AND DIFFICULT EMOTIONS IN JOB
Machine Translated
Övningar och teoretisk kunskap i praktiken.
Bartosz Francman - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Kurs: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Machine Translated
praktisk träning och lagspel.
Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Kurs: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Machine Translated
psykologiska övningar och test.
marcin Nakielski - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Kurs: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Machine Translated
workshops, övningar, diskussioner.
bartłomiej maniecki - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Kurs: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Machine Translated
ursprungliga övningar, särskilt med Dadoo stammen :).
Iga Smardzewska - Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Kurs: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Machine Translated
Övningar och exempel från tränarens professionella liv ..
Nokia Solutions and Networks Sp. z o.o.
Kurs: Efektywna komunikacja interpersonalna i rozwiązywanie konfliktów
Machine Translated
Jag fick reda på mycket
Barbara Kozłowska - NBP
Kurs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
snabbt svar på ytterligare frågor
Krzysztof Krawczyk - NBP
Kurs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Förstå tangentbordsgenvägar, referenser till andra Office-program, sval takt.
NBP
Kurs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
arbete
Artur Kosim - NBP
Kurs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
HUR att föreläsa
jacek zapędowski - NBP
Kurs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
föreläsarens energi
Advatech Sp. z o.o.
Kurs: Zarządzanie zmianą
Machine Translated
Sättet att genomföra träningen. Fru Ewa har exceptionella färdigheter för intressentdeltagare i materialet - intonation, gestikulering.
Ewa - Advatech Sp. z o.o.
Kurs: Zarządzanie zmianą
Machine Translated
Introduktion till en ny anställd till organisationen
Krzysztof Wyrwas - Advatech Sp. z o.o.
Kurs: Zarządzanie zmianą
Machine Translated
Material.
Piotr Nenkin - Advatech Sp. z o.o.
Kurs: Zarządzanie zmianą
Machine Translated
workshop som illustrerar aktuella problem i förhållningssättet till kunskapshantering
Piotr Kwiatkowski - Advatech Sp. z o.o.
Kurs: Zarządzanie zmianą
Machine Translated
Tränaren gjorde klassen mycket dinamyc och du kan säga att det är mycket knowloable på ämnet.
Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Kurs: Influence in Action
Machine Translated
takten, den information som lämnas. hur det som lärs ut med teori och praktik fall, åhörar kopior, övningar, etc.
Carlos Abascal - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Kurs: Influence in Action
Machine Translated
Jag skulle vilja ha ytterligare en övning/övning i förhandling och inte bara en.
Susana Michel - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Kurs: Influence in Action
Machine Translated
Jag gillade all information som tillhandahålls, kunskap och erfarenhets utbyte.
Mike Silva - Hewlett-Packard Centro de Servicios Globales, S. de R.L. de C.V.
Kurs: Influence in Action
Machine Translated
Kunnig talare och många exempel
Instytut Automatyki i Informatyki Stosowanej, Politechnika Warszawska
Kurs: Public Speaking 101
Machine Translated
Allt
Instytut Automatyki i Informatyki Stosowanej, Politechnika Warszawska
Kurs: Public Speaking 101
Machine Translated
Mycket kunskap på kort tid. Plus anekdoter
Justyna Góral - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Kurs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
En hel del nyttig kunskap i samband med det arbete som utförs inom området för program användning.
Izabela Sarniak - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Kurs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Utbildaren förklarade de frågor som jag var mest beroende av
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Kurs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Hur man kör
Agata Chudzińska - Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Kurs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
En hel del övningar, en påminnelse i en prisvärd form av Excel
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Kurs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Okej
Neinver Asset Management Polska Sp. z o.o.
Kurs: MS PowerPoint - poziom zaawansowany
Machine Translated
Intressant i allmänhet
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Kurs: Effective communication skills
Machine Translated
Pizza övning
GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Kurs: Effective communication skills
Machine Translated
Övningar
Rafał Rzatkiewicz - GMV Innovating Solutions Sp. z o.o.
Kurs: Effective communication skills
Machine Translated
Soft Skills läroplaner
- Förstå effekten av coachning och effektiv kommunikation på peer-to-peer-engagemang. Lär dig och tillämpa de olika bästa praxis för coachning och kommunikation. Förbättra kommunikations- och påverkansförmåga. Genomför coachningssessioner med självförtroende.
- Interaktiv föreläsning och diskussion. Mycket övningar och övningar. Praktisk implementering i en live-lab-miljö.
- För att begära en skräddarsydd utbildning för denna kurs, vänligen kontakta oss för att ordna.
- Lär dig hur du effektivt underlättar onlinemöten för fjärrdeltagare. Skapa en säker och engagerande virtuell miljö för webbkonferenser genom att ange rätt ton och tänkesätt. Hantera onlinemöten mer effektivt genom att välja en lämplig plattform och bli bekväm med tekniken. Håll deltagarna engagerade genom att stimulera onlinekonversationer. Bygg djupare kontakter med deltagare och andra utövare för att lära sig kollektivt och få värdefulla insikter.
- Interaktiv föreläsning och diskussion. Mycket övningar och övningar. Praktisk implementering i en live-lab-miljö.
- För att begära en skräddarsydd utbildning för denna kurs, vänligen kontakta oss för att ordna.
- Interaktiv föreläsning och diskussion.
- Massor av övningar och träning.
- För att begära en anpassad utbildning för denna kurs, vänligen kontakta oss för att ordna.
- Interaktiv föreläsning och diskussion.
- Massor av övningar och träning.
- För att begära en anpassad utbildning för denna kurs, vänligen kontakta oss för att ordna.
- Till enskilda medarbetare
- Till deras lag
- Till individer som inte är direkt kopplade till sina egna team men som skulle värdera deras oberoende - och icke-bedömande - input
- Underlättade diskussioner
- Delegerade coachingsessioner - med full feedback
- Definiera "Coaching" och förklara i detalj användningen av Coaching för att förbättra individens och teamprestanda - särskilt relatera dess användning för att förstå orsakerna bakom (och korrigera) underprestanda
- Leverera meningsfulla coachingsessioner
-
Förstå varför vissa människor inte svarar på vad du säger till dem,
förbättra ditt förhållande med din make, barn, chef, medarbetare, etc...
utöka räckvidden av sina personliga färdigheter i kommunikation med andra människor,
Lär dig hur du snabbt känner dig bättre, säkrare, tystare och precis som du vill,
göra andra människor intresserade av din egen person och göra dem gillar dig
-
Att bygga en effektiv kommunikationsstil med andra
Praktisk analys av kommunikationsbarriärerna och aktiva tekniker för att förhindra deras förekomst
Bygga stöd för församlingsförbindelser
Effektivt teamarbete
Medvetenhet om ömsesidigt inflytande i förhållandet team-enhet och team-enhet
Förmågan att använda en mängd olika tekniker för att hantera konflikter
Ändra deras attityder och beteende modellering konstruktiv (t.ex. assertiv ställning)
-
Kommunicera effektivt i konfliktsituationer
Identifiera källor till konflikter
analys av parternas behov av konflikten och formuleringen av problemet
använda metoder och tekniker för att lösa konflikter
till principerna om assertivitet och hantering av känslor i konfliktlösning
Tillämpning av principerna om assertiv resistent tampering
Rätt beteende i konflikt
implementera dessa stresshantering, känslomässigt
-
Utveckla kompetens inom området professionell kundvård
Öka effektiviteten i kommunikationen med kunder
Att uppnå kunskap om hur man når kundernas grundläggande behov och förväntningar
Bygga starka och hållbara relationer med kunder
Utöka företagets positiva bild på marknaden
Identifiera, minska och övervinna invändningar och hinder
Lär dig om personlighet och kommunikationsförmåner när du hanterar kunder
Förmågan att skapa en öppen miljö för kommunikation
Utveckla färdigheter för att kommunicera tydligt och effektivt
Identifiera hinder för effektiv kommunikation
Mastering kroppsspråk och icke-verbal kommunikation
-
rollspel
Självbedömningstester
Övningar i grupper
Individuellt arbete
Praktiska sessioner
Läsningar
Diskussioner
-
Ett fokuserat kundvårdsstrategi
Identifiera nyckelfrågor för kunden
Bygg företagets professionella bild
Anpassa sig till specifika kundbeteende
Öka kund lojalitet genom exceptionell kundtjänst
Utveckla kommunikationsförmåga med kunder
Använd tekniker för att bygga relationer
Utveckla en personlig handlingsplan för att förbättra kundservice färdigheter
Visa gesturer av generositet och högkvalitativ kundvård
Använd tekniker för att hantera svåra situationer
Erkänna hinder för tillhandahållande av utmärkt kundservice
-
Hur DT verkar: lära av människor och problem, hitta mönster, designmodell (modell drift), testa modellen, utvärdera modellen och omingenjör.
Förhållandet mellan DT, innovation och entreprenörskap.
DT metoder och verktyg: persona, intressent karta, kundresa karta, serviceblogg, affärsmodell innovation.
Tillämpning av DT: design mindset, störande innovation, iterativ tillvägagångssätt, agil uppskattningsteknik, kritiskt tänkande, problemlösning, teamarbete, ledarskapsbereddhet, kommunikationsförmåga, teknik medvetenhet, framåt tänkande, interkulturell och etisk kompetens, känslomässig intelligens, självmedvetenhet, förhandlingsförmåga, konfliktlösning.
-
För att förstå grunderna och nyanserna av DT
Att utforska viktiga begrepp, faktorer, teorier, typer och modeller i DT
För experiment, erfarenhet och övning DT
-
föreläsningar (40% - presentation av teorier, begrepp, modeller och interaktioner),
gruppövningar (30% - gruppdynamik, spel, gruppdiskussion och mock-konfliktlösning övningar),
Individuella aktiviteter (15% - skrivande, design och peer diskussion)
och andra (15% - videor, läsning).
- Förbättrad personlig och professionell bild.
- Behärska internationellt protokoll & personlig diplomati.
- Färdighet och kompetens inom olika former av företags- och diplomatisk kommunikation.
- Ökat självförtroende för officiella, formella och informella kontakter.
- Skärpade professionella kommunikationsfärdigheter
- Ökat förtroende för PR.
- Perfekt förståelse av formell och informell klänning, inklusive kvällskläder
- Förbättrad förmåga att arbeta i internationell miljö, förstå nyckelelement i tvärkulturell kommunikation och förfinad kompetens i kontakter med partners från hela världen.
- Har du någonsin känt dig osäker på dig själv i sociala situationer?
- Är du orolig för hur man adresserar människor eller hur man föreslår en skål?
- Var placerar du din VIP eller till och med vilken gaffel du ska använda?
- Trots att korrekt protokoll och etikett kan gå obemärkt, kommer dess frånvaro att noteras vederbörligen
- Hur man hanterar sociala situationer med nåd och lätthet.
- Du kommer också att uppleva och lära dig kunsten att äta etikett,
- I en riktig restaurangmiljö.
- Understand the two types of stress: distress and eustress.
- Articulate your personal indicators and relievers of stress.
- Create a plan with specific routines to enhance calm, clarity and energy, while minimzing stress accumulated in the day.
- Shift negative emotions and boost positive ones using proven techniques.
- Deal with stress-causing. disempowering beliefs around work, life, and relationships.
-
Utveckla en starkare idé om de olika tillvägagångssätten mot den samtida leveransen av lärande.
Förmåga att ansluta den nuvarande leveransen till nya och nya metoder i lärande leveransen.
Utveckla en adaptiv och proaktiv läroplan som skulle maximera digitalisering och alla dess fördelar.
Leda organisationen i tillämpningen av digital transformation mot lärande
-
Instructor Led Training genom Online Delivery
Interaktiv planering med utgångar
Digitala icebreaker
Kursen fungerar
-
Förstå de grundläggande psykologiska begreppen bakom MBTI-instrumentet.
Förstå sin egen personlighetstyp och dess inverkan på arbetsplatsen.
Hantera personlighetens svagheter och främmande styrkor.
Identifiera andra MBTI-personlighetstyper på arbetsplatsen och samarbeta i enlighet med detta.
Hantera skillnader mellan lagkamrater och bygga bättre anslutningar.
-
Interaktiv föreläsning och diskussion.
Många övningar och övningar.
Hand-on implementering i en live-lab miljö.
-
För att begära en anpassad utbildning för denna kurs, vänligen kontakta oss för att arrangera.
-
Förstå företagets värderingar och erkänna dem som hörnstenar i organisatorisk kultur.
Bygg en positiv atmosfär bland medarbetare, arbetsgivare och kunder.
Applicera de kärnvärden de lärde sig för att uppnå projektmål.
Uppskattar rollen som företagets mål för den övergripande karaktärutvecklingen.
-
Interaktiv föreläsning och diskussion.
Många övningar och övningar.
Hand-on implementering i en live-lab miljö.
-
För att begära en anpassad utbildning för denna kurs, vänligen kontakta oss för att arrangera.
-
Mät individuella EQ för att förstå hur man interagerar bättre med sina kollegor.
Förstå andras känslor och beteendestilar för att förbättra relationer med lagkamrater.
Använd känslomässig intelligens för att bilda en positiv och produktiv arbetsmiljö.
Använd känslomässig intelligens för att hantera förändringar och konflikter på jobbet.
-
Interaktiv föreläsning och diskussion.
Många övningar och övningar.
Hand-on implementering i en live-lab miljö.
-
För att begära en anpassad utbildning för denna kurs, vänligen kontakta oss för att arrangera.
-
Utforska fjärrledarskap, strukturer och komponenter för att framgångsrikt anpassa en fjärrarbetsinställning.
Utveckla förtroende, mål, kultur och teamarbete för att skapa ett effektivt och produktivt fjärrteam.
Använd befintliga verktyg och tekniker för att förbättra virtuell kommunikation och samarbete.
Implementera målsättning och projektledning metoder för att mäta prestanda av ett fjärrteam.
-
Interaktiv föreläsning och diskussion.
Många övningar och övningar.
Hand-on implementering i en live-lab miljö.
-
För att begära en anpassad utbildning för denna kurs, vänligen kontakta oss för att arrangera.
Last Updated: