
Kommunikationsutbildningar som leds av instruktörer online eller på plats visar genom interaktiva diskussioner och fallstudier hur man kan förbättra sin kommunikationsförmåga och därmed sin förmåga att arbeta med andra. Kommunikationsträning är tillgänglig som "online live-träning" eller "live-träning på plats". Liveträning online (alias "fjärrträning live") utförs med hjälp av ett interaktivt fjärrskrivbord . Liveträning på plats kan genomföras lokalt i kundlokaler i Sverige eller i NobleProgs företagsutbildningscenter i Sverige. NobleProg -- Din lokala utbildningsleverantör
Machine Translated
Vittnesmål
Välkörd, ordentligt planerad
Kamil - Magdalena Krakowiak, AXA XL
Kurs: Business Communication Skills
Machine Translated
All interaktion mellan Elodie och oss. Good ratio teori/praktik.
Hayere Nathalie - Louise England, Axway
Kurs: Communicating and Influencing For Team Members
Machine Translated
Elodie är verkligen livlig och energisk. Hon kan sitt ämne väl och engagerar alla under sessionen.
Victor - Louise England, Axway
Kurs: Communicating and Influencing For Team Members
Machine Translated
Utmärkt tränare, med talet helt anpassat efter publiken. Mycket innehåll.
Carole - Louise England, Axway
Kurs: Communicating and Influencing For Team Members
Machine Translated
Communication Subcategories
Communication Course Outlines
- Lär dig hur du effektivt underlättar onlinemöten för fjärrdeltagare. Skapa en säker och engagerande virtuell miljö för webbkonferenser genom att ange rätt ton och tänkesätt. Hantera onlinemöten mer effektivt genom att välja en lämplig plattform och bli bekväm med tekniken. Håll deltagarna engagerade genom att stimulera onlinekonversationer. Bygg djupare kontakter med deltagare och andra utövare för att lära sig kollektivt och få värdefulla insikter.
- Interaktiv föreläsning och diskussion. Mycket övningar och övningar. Praktisk implementering i en live-lab-miljö.
- För att begära en skräddarsydd utbildning för denna kurs, vänligen kontakta oss för att ordna.
- Lär verktyg och taktik för att snabbt expandera sin arbets plats engelska ordförråd.
- fokus på endast de relevanta delarna av det engelska språket behövs för att vara mer effektiva på jobbet.
- få förtroende för deras förmåga att kommunicera med myndigheten via telefon, e-post och i möten.
- Practice tekniker för att påverka och övertyga kunder, chefer och kollegor.
- tillämpa en systematisk metod att fortsätta att förbättra sina kunskaper i affärs engelska efter utbildningen.
- interaktiv föreläsning och diskussion.
- massor av övningar och praktik.
- att begära en skräddarsydd utbildning för denna kurs, kontakta oss för att ordna.
- Uppskatta behovet av att hantera sitt eget beteende innan de kan påverka andras beteende Förstå styrkorna och svagheterna hos de olika kommunikationsmedierna som finns tillgängliga Hantera sina interna och externa kunder och intressenter
- Underlättade diskussioner Bildpresentationer Övningar och fallstudier
- Deras kollegor
- Deras chefer
- Deras interna och externa kunder och intressenter
- Underlättade diskussioner
- Slide Presentations
- Övningar och fallstudier
- Uppskatta behovet av att hantera sitt eget beteende innan de kan påverka andras beteende
- Förstå styrkorna och svagheterna i de olika tillgängliga kommunikationsmedierna
- Hantera sina interna och externa kunder och intressenter
- Förklara hur man hanterar de svåra situationer de kan stöta på på kontoret
- Personal som måste vara helt medvetna om problemen kring påverkan och undvika konflikter med:
- Deras kollegor
- Deras chefer
- Deras interna och externa kunder och intressenter
- Uppskatta behovet av att hantera sitt eget beteende innan de kan påverka andras beteende
- Förstå styrkorna och svagheterna i de olika tillgängliga kommunikationsmedierna
- Hantera sina interna och externa kunder och intressenter
- Underlättade diskussioner
- Slide Presentations
- Övningar och
- Fallstudier
- Sig själva
- Deras kollegor (kamrater)
- Deras chefer
- Deras teammedlemmar
- Deras interna och externa kunder och intressenter
- Underlättade diskussioner
- Slide Presentations
- Övningar och
- Fallstudier
- Uppskatta behovet av att hantera sitt eget beteende innan de kan påverka andras beteende
- Förstå styrkorna och svagheterna i de olika tillgängliga kommunikationsmedierna
- Uppskatta hur man hanterar, motiverar och utvecklar sina teammedlemmar
- Hantera sina interna och externa kunder och intressenter
- Förklara hur man hanterar de svåra situationer de kan stöta på på kontoret
-
Identifiera och ta itu med vanliga problem i hur de kommunicerar och svarar på andra på jobbet.
Förbättra effektiviteten med vilken arbetet utförs som ett team.
Förstå individen såväl som ett lags kollektiva behov för att bättre hantera och styra sina ansträngningar.
Förstå betydelsen och vikten av känslomässig intelligens som en indikator och vägledning för att förbättra mänskliga relationer på jobbet.
-
Interaktiv föreläsning och diskussion.
Många övningar och övningar.
Hand-on implementering i en live-lab miljö.
-
För att begära en anpassad utbildning för denna kurs, vänligen kontakta oss för att arrangera.
- De deltar för många möten
- Deras tid blir "stulen" av andra människor
- De kan inte komma till botten i sitt dags arbete på grund av brist på planering, framsyn eller prioritering
- Underlättade diskussioner
- Slide Presentations
- Övningar och fallstudier
- Uppskatta behovet av att hantera möten effektivt - respektera tidspressen för dem som de bjuder in till möten
- Följ standardprocesserna för att ringa, hantera och förbereda utgången från möten
- Uppskatta mer av vissa sätt att hantera sig själva och sin tid mer effektivt: att arbeta smartare inte hårdare ...
Last Updated: