
Lokala instruktionsledda Live Communication-kurser i Sverige.
Machine Translated
Vittnesmål
Jag brukar dra nytta av interaktionen och flexibiliteten.
Olivier Pugliesi-Conti
Kurs: Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Anpassad efter mina behov
Kurs: Business Communication Skills
Machine Translated
Anpassad efter mina behov
Kurs: Business Communication Skills
Machine Translated
Återspeglar jag själv för att lära mig andra
Roy Dekker - Axway GmbH
Kurs: People and Team Management
Machine Translated
Anpassad efter mina behov
Kurs: Business Communication Skills
Machine Translated
Anpassad efter mina behov
Kurs: Business Communication Skills
Machine Translated
Communication underkategorier
Communication läroplaner
- Learn how to facilitate online meetings for remote participants effectively.
- Create a safe and engaging virtual environment for web conferences by setting the right tone and mindset.
- Manage online meetings more efficiently by choosing a suitable platform and getting comfortable with the technology.
- Keep participants engaged by stimulating online conversations.
- Build deeper connections with participants and other practitioners to learn collectively and gain valuable insights.
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and Case Studies
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
- Explain how to deal with the difficult situations they may encounter in the office
- Sig själva
- Deras kollegor (kamrater)
- Deras chefer
- Deras teammedlemmar
- Deras interna och externa kunder och intressenter
- Underlättade diskussioner
- Slide Presentations
- Övningar och
- Fallstudier
- Uppskatta behovet av att hantera sitt eget beteende innan de kan påverka andras beteende
- Förstå styrkorna och svagheterna i de olika tillgängliga kommunikationsmedierna
- Uppskatta hur man hanterar, motiverar och utvecklar sina teammedlemmar
- Hantera sina interna och externa kunder och intressenter
- Förklara hur man hanterar de svåra situationer de kan stöta på på kontoret
- Personal som måste vara helt medvetna om problemen kring påverkan och undvika konflikter med:
- Deras kollegor
- Deras chefer
- Deras interna och externa kunder och intressenter
- Uppskatta behovet av att hantera sitt eget beteende innan de kan påverka andras beteende
- Förstå styrkorna och svagheterna i de olika tillgängliga kommunikationsmedierna
- Hantera sina interna och externa kunder och intressenter
- Underlättade diskussioner
- Slide Presentations
- Övningar och
- Fallstudier
- Learn tools and tactics to quickly expand their workplace English vocabulary.
- Focus on only the relevant parts of the English language needed to be more effective at work.
- Gain confidence in their ability to communicate with authority by phone, email and in meetings.
- Practice techniques to influence and persuade customers, managers, and peers.
- Apply a systematic approach to continue improving their Business English skills after the training.
-
Identifiera och ta itu med vanliga problem i hur de kommunicerar och svarar på andra på jobbet.
Förbättra effektiviteten med vilken arbetet utförs som ett team.
Förstå individen såväl som ett lags kollektiva behov för att bättre hantera och styra sina ansträngningar.
Förstå betydelsen och vikten av känslomässig intelligens som en indikator och vägledning för att förbättra mänskliga relationer på jobbet.
-
Interaktiv föreläsning och diskussion.
Många övningar och övningar.
Hand-on implementering i en live-lab miljö.
-
För att begära en anpassad utbildning för denna kurs, vänligen kontakta oss för att arrangera.
- De deltar för många möten
- Deras tid blir "stulen" av andra människor
- De kan inte komma till botten i sitt dags arbete på grund av brist på planering, framsyn eller prioritering
- Underlättade diskussioner
- Slide Presentations
- Övningar och fallstudier
- Uppskatta behovet av att hantera möten effektivt - respektera tidspressen för dem som de bjuder in till möten
- Följ standardprocesserna för att ringa, hantera och förbereda utgången från möten
- Uppskatta mer av vissa sätt att hantera sig själva och sin tid mer effektivt: att arbeta smartare inte hårdare ...
Last Updated: