
Lokala instruktionsledda Live Communication-kurser i Sverige.
Machine Translated
Vittnesmål
Jag brukar dra nytta av interaktionen och flexibiliteten.
Olivier Pugliesi-Conti
Kurs: Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Anpassad efter mina behov
Kurs: Business Communication Skills
Machine Translated
Anpassad efter mina behov
Kurs: Business Communication Skills
Machine Translated
Återspeglar jag själv för att lära mig andra
Roy Dekker - Axway GmbH
Kurs: People and Team Management
Machine Translated
Anpassad efter mina behov
Kurs: Business Communication Skills
Machine Translated
Anpassad efter mina behov
Kurs: Business Communication Skills
Machine Translated
Communication underkategorier
Communication läroplaner
Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
Format of the course
The course will be a highly-interactive combination of:
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
By the end of the course, delegates will be able to:
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
Personal som måste vara helt medvetna om problemen kring kommunikation och påverkan:
- Deras kollegor
- Deras chefer
- Deras interna och externa kunder och intressenter
Kursformat
Kursen kommer att vara en mycket interaktiv kombination av:
- Underlättade diskussioner
- Slide Presentations
- Övningar och fallstudier
I slutet av kursen kommer delegater att kunna:
- Uppskatta behovet av att hantera sitt eget beteende innan de kan påverka andras beteende
- Förstå styrkorna och svagheterna i de olika tillgängliga kommunikationsmedierna
- Hantera sina interna och externa kunder och intressenter
- Förklara hur man hanterar de svåra situationer de kan stöta på på kontoret
Personal som måste vara helt medvetna om problemen kring People och Team Management för:
- Sig själva
- Deras kollegor (kamrater)
- Deras chefer
- Deras teammedlemmar
- Deras interna och externa kunder och intressenter
Kursformat
Kursen kommer att vara en mycket interaktiv kombination av:
- Underlättade diskussioner
- Slide Presentations
- Övningar och
- Fallstudier
I slutet av kursen kommer delegater att kunna:
- Uppskatta behovet av att hantera sitt eget beteende innan de kan påverka andras beteende
- Förstå styrkorna och svagheterna i de olika tillgängliga kommunikationsmedierna
- Uppskatta hur man hanterar, motiverar och utvecklar sina teammedlemmar
- Hantera sina interna och externa kunder och intressenter
- Förklara hur man hanterar de svåra situationer de kan stöta på på kontoret
- Personal som måste vara helt medvetna om problemen kring påverkan och undvika konflikter med:
- Deras kollegor
- Deras chefer
- Deras interna och externa kunder och intressenter
Kursmål
I slutet av kursen kommer delegater att kunna:
- Uppskatta behovet av att hantera sitt eget beteende innan de kan påverka andras beteende
- Förstå styrkorna och svagheterna i de olika tillgängliga kommunikationsmedierna
- Hantera sina interna och externa kunder och intressenter
Formatera
Kursen kommer att vara en mycket interaktiv kombination av:
- Underlättade diskussioner
- Slide Presentations
- Övningar och
- Fallstudier
Medlingskompetens är subtilt men ändå meningsfullt olika. Excel kommunikation i Excel är en förutsättning men viktigare är förmågan att lyssna och notera vad som sägs. Meklarens roll är att hjälpa parterna att nå en lösning på deras problem och att nå ett resultat som båda parter gärna accepterar. Medlarna undviker att ta sida, fatta domar eller ge vägledning. De är helt enkelt ansvariga för att utveckla effektiv kommunikation och skapa konsensus mellan parterna. Kursen omfattar också ett brett utbud av färdigheter, utöver kommunikation, som krävs för att vara en effektiv förmedlare.
By the end of this training, participants will be able to:
- Learn tools and tactics to quickly expand their workplace English vocabulary.
- Focus on only the relevant parts of the English language needed to be more effective at work.
- Gain confidence in their ability to communicate with authority by phone, email and in meetings.
- Practice techniques to influence and persuade customers, managers, and peers.
- Apply a systematic approach to continue improving their Business English skills after the training.
Denna instruktörledda, live-utbildning (online eller on-site) riktar sig till lagledare och lagmedlemmar som vill förbättra hur de kommunicerar, samarbetar och relaterar med varandra. Genom att följa en serie övningar kan team förbättra dessa färdigheter, vilket leder till mer produktivt arbete och ett lyckligare arbetsliv.
Vid slutet av denna utbildning kommer deltagarna att kunna:
Identifiera och ta itu med vanliga problem i hur de kommunicerar och svarar på andra på jobbet. Förbättra effektiviteten med vilken arbetet utförs som ett team. Förstå individen såväl som ett lags kollektiva behov för att bättre hantera och styra sina ansträngningar. Förstå betydelsen och vikten av känslomässig intelligens som en indikator och vägledning för att förbättra mänskliga relationer på jobbet.
Format för kursen
Interaktiv föreläsning och diskussion. Många övningar och övningar. Hand-on implementering i en live-lab miljö.
Kursanpassningsalternativ
För att begära en anpassad utbildning för denna kurs, vänligen kontakta oss för att arrangera.
Chefer, teamledare och personal som känner att:
- De deltar för många möten
- Deras tid blir "stulen" av andra människor
- De kan inte komma till botten i sitt dags arbete på grund av brist på planering, framsyn eller prioritering
Kursformat
Kursen kommer att vara en mycket interaktiv kombination av:
- Underlättade diskussioner
- Slide Presentations
- Övningar och fallstudier
I slutet av kursen kommer delegater att kunna:
- Uppskatta behovet av att hantera möten effektivt - respektera tidspressen för dem som de bjuder in till möten
- Följ standardprocesserna för att ringa, hantera och förbereda utgången från möten
- Uppskatta mer av vissa sätt att hantera sig själva och sin tid mer effektivt: att arbeta smartare inte hårdare ...
Denna instruktörledda, live-utbildning (online eller on-site) riktar sig till tränare, konsulter, ledare och kommunikatörer i alla områden som vill tillämpa Art of Hosting metoder för att underlätta online-möten mer effektivt på olika virtuella plattformar (Zoom, Google Meet, Slack, etc.)
Vid slutet av denna utbildning kommer deltagarna att kunna:
Förstå de begrepp, metoder och tankar bakom Art of Hosting eller deltagande Leadership. Lär dig hur du kan underlätta effektiva onlinemöten för fjärrdeltagare genom att tillämpa Art of Hosting tekniker. Skapa en säker och engagerande virtuell miljö för Art of Hosting genom att ställa in rätt ton och mindset. Hantera online Art of Hosting sessioner mer effektivt genom att välja en lämplig plattform och bli bekväm med tekniken. Håll deltagarna engagerade genom att stimulera online-konversationer genom interaktiva verktyg (live chat, whiteboard, breakout rum, etc.) Bygg djupare förbindelser med deltagare och andra praktiker för att lära sig kollektivt och få värdefulla insikter.
Format för kursen
Interaktiv föreläsning och diskussion. Många övningar och övningar. Hand-on implementering i en live-lab miljö.
Kursanpassningsalternativ
För att begära en anpassad utbildning för denna kurs, vänligen kontakta oss för att arrangera.
Last Updated: