Kursplan

1. Teknisk och KvalitetsExcellens

  • Analytiskt tänkande och problemlösning för operativ excellens
  • Säkerställa kvalitet, efterlevnad och följande av professionella standarder
  • Uppmuntra innovation och kontinuerlig förbättring i teknisk leverans

2. Kritiskt Tänkande och Beslutsfattande

  • Ramverk för strukturerat beslutsfattande under osäkerhet
  • Balansera analytisk resonemang med kreativ problemlösning
  • Tillämpa omdöme och integritet i komplexa affärsituationer

3. Utmärkande Klientupplevelse

  • Förstå klientbehov och affärsobjektiv
  • Bygga och underhålla förtroende med klienter
  • Leverera hållbart värde och bibehålla professionell integritet

4. Strategisk Kommunikation och Inflytande

  • Kommunicera med inverkan och tydlighet
  • Hantera intressenterförväntningar över affärsområden
  • Påverka resultat genom empati och övertalning

5. Människans Erfarenhet och Ledning

  • Utveckla självmedvetande och känslig intelligens
  • Empowera och motivera team genom inkludering och samarbete
  • Ledar med anpassningsförmåga i dynamiska miljöer

6. Förstärka Teamet Samarbete och Engagemang

  • Skapa en kultur av förtroende, feedback och delad ansvar
  • Justera teammål med organisationens vision
  • Identifiera och utnyttja individuella styrkor för kollektiv framgång

7. Kontinuerlig Tillväxt och Professionell Utveckling

  • Bygg vanor för livslångt lärande och färdighetsförbättring
  • Coachning och mentorering för prestandaförbättring
  • Översätt lärandet till mätbara affärsresultat

8. Integrerad Praktik och Reflektion

  • Tillämpa lärande koncept på verkliga arbetsutmaningar
  • Samarbetsövningar för att förstärka centrala kvaliteter
  • Utveckla personliga åtgärdsplaner för professionell excellens

Sammanfattning och Nästa Steg

  • Reflektion över centrala insikter och tillämpningar
  • Förpliktelse till kontinuerlig ledningsutveckling
  • Riktlinjer och resurser för pågående utveckling

Krav

  • Erfarenhet från klientanslutna eller ledande roller
  • Bekantskap med organisationella standarder och kvalitetspraktiker
  • Intresse för att utveckla lednings- och innovationsförmågor

Målgrupp

  • Ledare och erfarna professionella
  • Direktörer och högsta ledningen involverade i klientkontakter
  • Partners som vill förbättra teamets prestation och klients inverkan
 7 Timmar

Antal deltagare


Pris per deltagare

Vittnesmål (5)

Kommande Kurser

Relaterade Kategorier